bmw 530d

• - Gerard -

Wazig verhaal ……

Het betreft dus een BMW die op naam staat van jouw vriendin.

Jouw vriendin heeft geen rijbewijs maar vindt zelf dat omdat de auto op haar naam staat, ze er in mag rijden.

Om die auto te kunnen kopen heeft ze heel veel geld geleend bij de bank en is ze bezig met GRATIS rijlessen.

Jouw vriendin heeft op aanraden van een vroegere vriend van haar aangifte tegen jou gedaan wegens mishandeling, jij bent aangehouden en hebt een dag vastgezeten. Dat is de volgende dag geseponeerd.

Om te voorkomen dat jouw vriendin toch in die auto gaat rijden heb jij de politie gevraagd de auto achter (politie) slot en grendel te plaatsen, daar staat de auto nu ook al een hele tijd.

Nu willen jij en jouw vriendin de auto terug om de auto te kunnen verhuren (2 dagen in de week) en iets met Marktplaats?

Maar omdat de auto op het terrein staat van de politie kunnen jullie de auto niet mee nemen en de politie is niet van plan die auto terug te geven omdat er nog iets onderzocht moet worden maar wat onderzocht moet worden is jou niet bekend en de politieagent die er iets over zou kunnen vertellen blijft maar onbereikbaar of verwijst naar een verbalisant.

• KlaasVaak

Zoiets, ja. Tot ik dit las: 5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/04/2010 19:22 door - Gerard -

Weet je heel zeker dat dit de juiste samenvatting is, Gerard?

Wil je echt niets meer wijzigen? Hahaha.

• rijsbergen

Die 5 wijzigingen snap ik maar al te goed. Ik vind het ook nogal een onsamenhanged en warrig verhaal ;)

• - Gerard -

Dat kun je wel vaker bij mij lezen. Meestal type ik eerst een stuk tekst, denk dan dat het goed is, maar dan zit er een typefout in, loopt een zin niet, of ben ik simpelweg iets vergeten. Dus, als jij mij quote, beste KlaasVaak, dan zal het niet wezelijk verschillen met een eerdere versie qua inhoud.

;)

• serine

de tijd dat jullie rondjes door het land zouden rijden om spulletjes via marktplaats te verkopen…kun je nu mooi gebruiken om een baantje te zoeken samen…om daarmee de auto af te betalen..en zelfs op reguliere wijze een rijbewijs halen…

(*via markplaats spulletjes verkopen…meteen kan je het in je tank stoppen zeker? zoveel leverd de handel via marktplaats niet echt op toch…wij hebben een 535D en hij zuipt bijna net zo veel als mijn landrover…dus ludiek kan het niet zijn.,..

en verder geloof ik geen barst van het verhaal…(iets klopt er in iedergeval niet aan…)

• KlaasVaak

uhh ludiek is het zeker wel, rendabel niet :D

• serine

ja je hebt gelijk…was al erg vroeg vanmorgen..:D ik vind het een vreemd en niet kloppen verhaal er zit ook totaal geen logica in..

tenzij…een slimme crimineel het papiertje op zak heeft en niet de bank…zo een die meerdere auto's zo in omloop heeft…de politie daar lucht van heeft gekregen en de auto in onderzoek is gezet…

en deze topic opener dara niet helemaal eerlijk over durft te zijn en daarom met zon warrig verhaal komt…

(zomaar even ene gedachtte…)

want er klopt echt geen hout van het verhaal.

• KlaasVaak

Ik denk eerder dat zijn (ex)vriendin niet rijvaardig en rijbewaam is. Omdat zij

a) geen rijbewijs heeft, en/of

b) mentaal/psychisch niet in staat is (no offence) een auto te besturen.

Toelichting:

a) heeft hij zelf verklaard

b) maak ik op uit het feit dat hij schrijft dat zij vond ‘de auto staat op mijn naam dus ik mag er ook in rijden’ EN ‘met een klein beetje achterstand in ontwikkeling’

Dat terwijl de auto van de bank is…'kenteken deel twee (…) ligt de komende 5 jaar bij de bank'

En met de beste wil van de wereld mag je als particulier je auto niet ‘even’ parkeren op een politieparkeerplaats.

Dan zou de hele politieparkeerplaats permanent vol staan.

• Plukkie

Had je bericht ook gewoon kunnen wijzigen ;)

geven we uiteindelijk hem de schuld :p

• Plukkie

Dat vind ik dus opmerkelijk aan het verhaal,

Ik lees dat hij met de auto was, aangehouden was op die (later ingetrokken) aangifte.

(waarbij ik aanneem dat de auto wel veilig gesteld zou zijn)

Toen hij kon gaan heeft aangegeven dat de auto daar moest blijven/cq geregeld heeft dat.

Dat leek mij nou niet echt een politie taak.

En ik lees ook dat feitelijk dus een aangifte doen, gelijk een nachtverblijf oplevert?

Is dat de normale gang van zaken?

Grtz Plukkie

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.