Hoe is het mogelijk?

• Fred Kleven

http://www.digivideo.nl/Index.php/messages/view/129 Agent(en) worden in elkaar geslagen, hier mag je toch zeker een vuurwapen gaan gebruiken?

• - Gerard -

Agenten zitten al in elkaar, ik heb ze in ieder geval nooit in losse onderdelen op straat gezien.

Maar euh …… een robbertje vechten ….. moet je daarom een wapen trekken?

• Arie

Schieten omdat je een blauw oog oploopt? Was hier sprake van levensgevaar?

Uiteraard hoop ik stilletjes dat die eencelligen per ongeluk in de gracht vallen terwijl ze geen zwemles hebben gehad. Maar schieten gaat mij iets te ver hier. Hooguit pepperspray.

• BennieMak

De gasten die uiteindelijk achter de man met de fiets aangaan is dat ook politie?

• Arie

Dat zijn van die stadswachten of hoe dat ook heet. Uiteindelijk zijn ze dus wel gearresteerd en waarschijnlijk hopen ze nu dat ze nooit 1 vinger naar die agent hadden uitgestoken….

• BennieMak

Dus iedere stad heeft ook nog zijn eigen uniform, lekker herkenbaar.

Het tuig heeft inderdaad een gezagsprobleem, zag je trouwens ook nog hoe een stadswacht nog een high kick kreeg?

• KlaasVaak

Mag ik even het optreden van die vrouwelijke collega veroordelen. Ze staat erbij en kijkt ernaar.

Loopt naar het autoportier en kijkt een beetje wazig om zich heen terwijl een collega met een verdachte en omstanders achter haar rug wergloopt.

En dat is niet het enige.

• serine

nou ben ik helemaal geen wilders mens hoor…

maar als ik deze beelden zie…en vooral beluister..

komt er een gedachtte opborrelen…

op een boot naar bananenland zetten…en nooit meer terug laten komen.

en die agente? je zal daar mee samen moeten werken…

• Plukkie

Het lijkt wel of ze er niet tussen durft?

Eerst wil ze petmans op afstand houden, die dreigt wat en dan mag die er weer bij…

Zal wel geschrokken zijn.

Maar als ze daarachter terwijl zij bij de portier van de wagen staat, zijn ze daar wel met meer dan 1 politiemedewerker.

anderzijds weinig rugdekking immo, want ook daarachter worden ze bijna ingesloten

Grtz Plukkie

• BennieMak

Wat heeft wilders hiermee van doen? Hoe kan jij zien dat het moslims zijn?