Zelfde hier Arie,
Zag het gisteren ook.
Buiten het feit om dat de bestuurder zo onbeschoft reageert, mag de diender, mijn inziens, zichzelf ook wel even achter de oren krabben qua optreden. Laten we het een leermoment noemen….
Ten eerste er al achter aan hollen….tja
Deur open doen, en dan het meest onbegrijpelijke, in de deurstijl gaan zitten. Ten eerste levensgevaarlijk en ten tweede, je hebt nog geen idee waarom hij niet direct stopt. Dan zou ik niet bij hem zowat op schoot gaan zitten.
Het “wijzende vingertje” van blijven staan anders krijg je een bon voor negeren stopteken…tja Die had hij van mij meteen al gehad.
Maar hetgene wat alles laat escaleren: Je zal wel wat te verbergen hebben…. Ai. Hij maakt er een strijd van over wel of geen camera en het gaat resulteren in wie het hardste kan schreeuwen. Dat wint de burger altijd. Geen argumenten maar een hoop welles-nietes gehalte. Dreigen maar weten dat je eigenlijk niets kan ondernemen, hij beledigd (net) niet. De diender heeft mijn inziens zichzelf in een raar pakket gewerkt waar de bestuurder op in gaat en de “zaak” wint.
“Ga uit mijn auto”…dan komen we weer op het begin punt, wat heb je ook in godsnaam ook in die auto te zoeken. Ga daar niet zitten. Zoals ik al zei, het is gevaarlijk en daarnaast, je kan er, en het filmpje is er het bewijs van, een hoop gezeik mee krijgen.
Misschien is er geknipt, maar de bestuurder gaf al aan: ik heb geen rijbewijs. Niet bij zich, of helemaal niet?
Enige positieve in dit filmpje, hij gaat niet bekeuren voor gedrag. In de auto zei hij al, ik geef een waarschuwing voor de remverlichting, ondanks het gedrag, houdt hij zich daar wel aan. Dat vind ik wel klasse. Hij gaat niet bekeuren voor gedrag.
Lans