Ik vind dat een stukje fair-play. Op het moment van rijden weten ze nog niet wat voor etterzak er in de auto zit. Op dat moment beslist hij te waarschuwen voor de remlichten en te bekeuren voor de gordel. Echter bij het aanspreken blijkt hij een enorme eikel. Dat vind ik geen reden om dan opeens anders te gaan beslissen want dan speel je op de persoon en ben je niet consequent.
Stel, hij krijgt dan wel overal boetes voor omdat het een etter blijkt. Was diezelfde persoon beleefd geweest kwam die weg met een waarschuwing. Je bekeurt vanwege de gordel. Niet vanwege het feit dat achteraf blijkt dat hij een eikel is. En je laat (doorgaans ) ook geen vrouw doorrijden omdat ze een lekker wijf is terwijl je een heks opschrijft voor exact hetzelfde feit.
Maar goed, ik kan me het wel voorstellen dat zoiets door dienders gedaan wordt. Ik heb er ook geen moeite mee, maar ik heb mbt dat, een iets andere aanpak.
Echter er zijn genoeg zaken waar hij wel op door had kunnen pakken. Rijbewijs, negeren stopteken e.d. en inderdaad, zoals BVK al aangaf, ik had hem inderdaad ook even op zijn verzoek door de molen gehaald
In ieder geval is die bestuurder een mazzelaar dat hij die mijn inziens veel te softe diender trof.
Groetjes, Lans