Kromme tenen.........

• serine

deze kreeg een bekeuring voor het hinderen van het verkeer…omdat hij te bijdehand was…

http://www.at5.nl/artikelen/40737/ondernemer-krijgt-boete-voor-schoonmaken

beetje flauw…waneer een vuilnis wagen het verkeer hinderd…(ik heb daar iedere maandag last van) dan krijgen die geen bekeuring…

maar ja deze agent had dan ook natuurlijk geen camera ploeg in zijn nek hijgen..

• KlaasVaak

het was geen vuilniswagen maar een bestelwagen

gehuurd door een ondernemer

om het niet opgehaalde afval af te voeren

en 1 ding heb ik wel geleerd: mensen die ervoor kiezen de media opzoeken en niet in bezwaar gaan

zullen daar wel een uitstekende reden voor hebben

want een gang naar de media vergoed je boete niet

• Lans

Tja, 2 kanten van het verhaal….

“De politie laat in een reactie aan AT5 weten dat de man na meerdere verzoeken weigerde weg te gaan. ”We hebben hem gevraagd hoe lang het ongeveer zou duren. Daarop reageerde hij vervelend. Hij is zelf uit zijn auto gestapt en naar het politiebureau gelopen. Iemand anders heeft de vrachtwagen weggereden."

• BennieMak

Nou, deze agent zit nog niet aan het einde van de effectiviteit van ‘zero tolerance’ beleid. Het is dan ook geen mak burgertje, en daar zijn agenten niet voor…toch? 8-) Had hij een keertje de kans om een boef te vangen…mag hij lekker naar zijn vrienden gaan…(td)

• serine

wat een stomme vraag….hoe lang gaat het nog duren…als je ziet dat brugers zelf het vuil op staan te ruimen…

ze zullen wel moeten want wie gaat het anders doen? de vuilnisboer?:Dof de politie?..;)

als antwoord gaf hij 3 minuut nog wat…

nou wat bijdehand zeg….die man zou zich moeten schamen,….:D

maar ze betalen de boete gewoon hoor…de ondernemers delen hem…en zien er duidelijk zelf de humor ook wel van in…

kinderachtige actie…gewoon…meer niet..

agent kwam zelf waarschijnlijk ook niet uit amsterdam…snapt die humor duidelijk niet…en op zich is dat al humor toch?:D

en ik wed dat als er langer gestaakt word…ze het weer zelf op gaan ruimen…dus wat heeft meneer agent berijkt?

helemaal niks…want opruimen doen ze het evengoed wel…en hij word uitgelachen…

en tja op bestel bussie's wachten…is vrij gebruikelijk in amsterdam hoor ;)

en trouwens of je nu op een vuilnis wagen wacht of op een vuilnis bestel bussie…maakt dat heel erg veel verschil? behalve dan dat het belachelijk is dat ze het zelf op moeten ruimen en de gemeente niet voor een andere oplossing zorgt…

• KlaasVaak

ik kan me de vraag wel voorstellen

en wie zegt dat er gezien is dat het vuil werd opgeruimd?

misschien stond er alleen een bestelwagen

de beschrijving van de gebeurtenissen door de betrokkene was eerder al niet getrouw de werkelijkheid

wat had die agent anders kunnen doen als ie duidelijk niet serieus genomen werd?

ik had als ik een normale vraag stelde en een belachelijk antwoord had gehad

ook niet verder in discussie gegaan, want de gesprekspartner gaf duidelijk aan hier niet open voor te staan.

Ik had ook zelf de auto weggereden en had deze gestald op de daarvoor bestemde stallingsplaats.

Die is niet aan het dichtsbijzijnde politiebureau. Dan had meneer hem daar kunnen ophalen tegen overleggen van zijn rijbewijs.

Zo flauw was de desbetreffende agent dan weer niet.