Goede avond,
Ik heb een vraag ik ben opzoek naar het lesmateriaal multie centralist wie kan mij daar aan helpen laat het mij weten
Groeten
Mark
Centralist AC
Ik heb misschien iets langer bij een PAC gewerkt, maar ik begrijp het ook niet. Binnen de Particuliere Beveiliging kennen we tegenwoordig de BoCA (Basisopleiding Centralist Alarmcentrale) en de VoCA (vakopleiding Centralist Alarmcentrale), maar in beide opleidingen kan ik niets terugvinden over multi(e) centralist. Maar misschien is het wel een opleidingsmodule binnen de alarmcentrale's van de overheid.
Dat zou inderdaad kunnen, maar ik weet niet of binnen een gecombineerde meldkamer centralisten verschillende disciplines (politie, brandweer, ambulance) beheersen. Dit zou een eventuele opleiding tot multi centralist wel verklaren. Het blijft echter gissen, maar wellicht geeft de topicstarter ons het antwoord.
Reja zegt: "Dat zou inderdaad kunnen, maar ik weet niet of binnen een gecombineerde meldkamer centralisten verschillende disciplines (politie, brandweer, ambulance) beheersen"
Meestal niet, maar soms wel. misschien dat één en ander duidelijk wordt als je dit leest en bekijkt:
http://politie.startpagina.nl/prikbord/read.php?1489,10815383,10821552#msg-10821552
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?