Opdat wij niet vergeten....

• Reja

Gisteren was er een benefiet voetbal toernooi in het Gelderse Lienden ten bate van Rob Oostrom. Naast vele prominenten was er een optreden van Frans(ke) Bauer die het volgende heeft gezegd vlak voor het optreden.

“Natuurlijk ben ik hier graag voor hem naar toe gekomen. Wij gaan er altijd maar van uit dat de politie er voor ons is, als wij ze nodig hebben. Dan is het toch vanzelfsprekend dat ik kom als iemand mij nodig heeft. Hij deed gewoon zijn plicht ! En hij heeft de hulp van ons allemaal verdiend.”

(bron: Algemeen Dagblad)

www.wijlopenvoorrob.nl

• KlaasVaak

Je kan van Frans Bauer houden, je kan hem haten, maar hij heeft mooi gesproken. Hulde. (tu)

• Arie

De veroorzaker van deze ellende heeft permissie om van een fijn pinksterweekend te genieten……..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6756784/__Dader_politie-_drama_op_verlof__.html?p=1,1

Ik zeg maar even niets…….

• ¥ Lotje ­­¥

ja en ik las even de stukjes eronder . en idd WAAROM geen foto van de dader . ? lijkt altijd wel of die beschermd worden . .

• KlaasVaak

en verlof inmiddels weer ingetrokken

• Arie

Klopt, maar zijn wel slordige ‘misverstanden’.

• KlaasVaak

ik denk een leugentje om bestwil ??? (niks naamsverwarring)

• Arie

Kan wel kloppen; berichten waren eerst dat de hoogste baas van het OM het verlof had tegengehouden en later werd er van gemaakt dat het een naamsverwarring was……

Kon er al met de pet niet bij. 15 jaar gevangenis wegens zware mishandeling/poging tot doodslag en dan na amper een jaar al verlof. 8-)

• KlaasVaak

en het ergste: die kerel is waarschijnlijk ook nog zo gek als een deur

van mij mag hij op (één van de) twee voorwaarden met verlof:

1. hij mag voor een trein springen, die ik, om machinisten een trauma te besparen, vrijwillig wil besturen

2. hij moet elke minuut dat ie buiten is besteden aan het duwen van rolstoelers

• Reja

Zin 1: JA

Het voor de trein springen lijkt mij niet de oplossing, daar heeft Rob Oostrom hem immers van weerhouden. Hoewel ik wat moeite heb met de doodstraf, kan ik mij er in specifieke gevallen wel mee verenigen. Dit is zo'n geval, mag met een spuitje.

Het is in ieder geval geruststellend dat het verlof niet doorgaat.