Lekker snugger van de politie om dit bekend te maken

• Lol

Verwijderd door topic starter

• KlaasVaak

Ik weet niet wat die uitspraak betekent: naast je broek pissen?

Je bedoelt ‘naast de pot pissen’?

Van dit soort meldingen gaat een zeer preventieve werking uit.

Veel mensen die dit lezen en openstaande boetes hebben zullen nu uit angst betalen.

De politie komt niet alleen tijdens de wedstrijd-tijden.

Dat hoeft ook niet: meestal staat zo'n boete gelijk aan 1 of meer dagen hechtenis.

Dus ‘s middag opgepakt betekent dat je ’s avonds geen voetbal kijkt.

In de politiecellen (je gaat niet naar de gevangenis) hangt geen tv, alleen een roestvrijstalen pispot.

• Rob II

Je zal versteld staan hoeveel mensen “opeens” de laatste aanmaning terug vinden en naar het bureau komen om te betalen.

• serine

hmmm ik reed net naar huis…ben een aantal idioten tegen gekomen in de stad maar ook op de provinciale..die gevaarlijke inhaal maneuvres maakte om op tijd thuis te komen voor de wedstrijd (zeer vermoedelijk)

levens gevaarlijk…en ineens waar ik vanmorgen overal politie zag rijden…(dan natuurlijk geen 1.:X

• rijsbergen

Zie je elke dag politie rijden op weg naar huis????

• Rob II

Cash kan alleen als je geen woon- of verblijfplaats in Nederland hebt en/of als vanwege een eerder opgelegde boete een arrestatiebevel is uitgevaardigd.

• rijsbergen

Signaleringen kun je gewoon cash voldoen op het bureau hoor. Geen enkel probleem

• fons

Naast de broek pissen lijkt me in elk geval een stuk gangbaarder dan in de broek pissen :D

• KlaasVaak

ligt eraan wat de leefttijdscategorie is die je hierin betrekt ;-)