Politie discrimineert, geen blanke mannen.

• MofkaP

Daar komt het wel vaak op neer.

Dat heet verhullend taalgebruik. Daar zijn de Duitsers in WO2 mee begonnen.

Umsiedlung = vergassen.

Arbeitslager = vernietigingskamp

Enzovoort.

De Nederlandse politiek en de bestuurslaag heeft dat aardig overgenomen:

“Het arbeidsvoorwaardenpakket is opnieuw bestudeerd en geactualiseerd aan de huidige maatschappelijke normering.”

Dat betekent dus dat je er op achteruit gaat.

• - Gerard -

Ja hoor, en is niks mis mee. Het is vrij tegenstrijdig om als overheid te zeggen dat je graag diversiteit binnen de organisatie wilt maar dat dan niet in een vacature mag vermelden.

• MofkaP

Je zou het voor de aardigheid eens andersom moeten doen:

“Gezien de huidige etnische en culturele samenstelling van het personeelsbestand binnen onze organisatie gaat in het kader van het gevoerde diversifiactiebeleid onze voorkeur uit naar een blanke Nederlandse man.”

Moet je dan eens opletten wat er gebeurt.

• - Gerard -

Ik denk anders dat jij ook verdomd weinig kans maakt bij Bavaria om in z'n oranjejurkje reclame te maken in ZA. Wat een heerlijke Hollandse meiden zeg. Daar zou de politie eens naar op zoek moeten gaan.

• MofkaP

Doe ik de selectieprocedure wel. :D

• DePeter

Dat heeft m'n buurvrouw ook gehad, en heeft daarmee 10 dagen op de care gelegen alvorens men haar flaporen weer in een normale stand kon zetten.

Ze trekt nu overigens wel met haar linkerbeen, maar dat heeft te maken met de val van de trap die ze gemaakt heeft toen ze geblinddoekt op een feestje een flesje bier voor me wilde open maken. En toen dat naar mijn mening te lang duurde is ze dus van de trap gevallen.;)

grtzzz