Wat kan deze gast krijgen

• - Gerard -

Ja, daarom. Als de rechter zegt dat het geen wapen is, kun je toch dreigen met opvoeren?

• KlaasVaak

Oh zo…het valt niet onder de andere categorie omdat het niet als een wapen wordt gezien bedoel je.

Maar dan is het een sleutelhanger. En geen wapen of iets om letsel mee aan te brengen. Dat vind althans de rechter op dit moment.

Vanwege te geringe vuurkracht. Tot ie een projectiel in zijn eigen oog voelt zitten. Dan doet het ineens verdomde zeer en denkt hij er vast anders over.

Categorie 4 Sub 7 is meer bedoelt voor (kortdoordebocht) een aardappelschilmesje dat door feiten of omstandigheden een ander doel krijgt dan aardappels schillen.

Bijvoorbeel de plaats en tijd waar het wordt aangetroffen.

Of de verklaring van een verdachte.

Anekdote, waargebeurd: preventief fouilleren op een winteravond.

Aangetroffen: een huishoudschaar,

Ik vraag de persoon (type dakloze zwerver met als taakaccent auto's kraken) waarom hij deze schaar bij zich had.

Antwoord: zomaar.

Ik: Het valt mij op dat het puntje van de spitse poot is afgebroken.

Dat is meestal zo als scharen voor iets anders worden gebruikt, zoals portiersloten forceren.

Persoon: Nee hoor, dat doe ik niet. Ik heb deze schaar bij mij voor mijn persoonlijke bescherming.

Kassa. Het is dus niet om mee te knippen maar om mee te steken. Categorie 4 Sub 7

• Fred Kleven

Dit is dus echt geen speelgoed.http://videovolt.blogspot.com/2010/06/hier-zijn-de-micro-pistolen.html

• KlaasVaak

Lees je even de hele discussie voordat je op mijn reactie reageert?

Want dan had je je reactie namelijk ergens anders aan gekoppeld.

• Fred Kleven

Ik reageer totaal niet op je onsamenhangende onzin 4 sub 7 commentaar. Het is alleen maar informatief Klaassie, voor de medeprikkers.

• Fred Kleven

Klaas Vaak waar haal je het vandaan? in je beleving waargebeurd, “ jij gaat preventief fouilleren op een winteravond” en je treft een huishoudschaar aan bij een type dakloze zwerver, met alle gevolgen van dien, en wat je allemaal opgevallen zou zijn. Denk je nu werkelijk dat iemand waarde of geloof hecht aan dit volledige fantasie verhaal. Dream on Vrind !

• bvk

Wat is er dan zo ongeloofwaardig aan dit verhaal? De fouillering? De zwerver die een schaar heeft? Het feit dat deze in cat 4 geplaatst kan worden of de bevindingen van klaasvaak?

• - Gerard -

IK geloof KlaasVaak op zijn woord. Waarom zou ik hem niet geloven?

• KlaasVaak

maar je hangt hem onder mijn reactie, terwijl een ander die suggestie doet

daar ging het om

• KlaasVaak

Ben ook erg benieuwd.

Been there done that.