Klaas Vaak citaat: Ik vraag de persoon “type dakloze zwerver met een TAAKACCENT auto's kraken, waarom hij deze schaar bij zich had. Aldus Klaas Vaak. Taakaccenten zijn binnen de Politie, neventaken voor Politie-medewerkers, naast hun normale specifieke werkzaamheden. Je tracht dat nu te koppelen aan een fouillering door jou van een type zwerver, zoals jij dat noemt. (waar heb jij die info ”taakaccent" auto's kraken door hem vandaan gehaald) Ik merk vervolgens op dat je te pas en te onpas (wellicht na googelen) het strafrecht alsmede wetsartikelen vanuit het Wetboek van Strafrecht erbij haalt om je commentaar kracht bij te zetten. In welke hoedanigheid heb jij dan deze (type zwerver) gefouilleerd, en op grond waarvan. Noem dan ook man en paard, waar ben jij werkzaam, alsmede wanneer heeft die bewuste fouillering van type zwerver door jou dan plaatsgevonden. Neem één ding van mij aan, dat Politie medewerkers nimmer zo zouden reageren c.q verklaren zoals jij, over zijn of haar deelname aan een aktie van preventief fouilleren.