De onschendbare agent

• KlaasVaak

Dan kun jij niet tellen en niet lezen op welke vraag dat is geantwoord.

Ik maak van mijn beroep geen geheim, jij daarentegen doet geheimzinnig.

Waar ik werk en woon gaat jou inderdaad niets aan. Dat vroeg ik jou echter ook niet.

• serine

nee dat vroeg jij inderdaad niet…dus waarom deze persoon zo doet is mij een raadsel…

het feit dat hij/zij zo doet…doet mij meer denken aan een klein kind die intressant wil overkomen…

misschien heeft ie wel geen baan…en leeft hij on line…in zijn eigen volmaakte wereldje..(of haar dat kan natuurlijk ook nog…;)

• hetIsMij

wtf ?

je hebt je antwoord toch ?

• serine

niet schelden….staat niet netjes

als klaas vaak goed geraden heeft zal dat het antwoord zijn?

ik neem een gokje niet voor zijnde aan mits bevestigd..;)

verder had het draaien om beroep natuurlijk geen enkel nut…behalve dat dat een beetje appart staat.

• hetIsMij

er mag zoveel gegokt worden als jullie willen, meer krijg je er echt niet uit :)

• BennieMak

Als dat het geval zou zijn (wat een onrealistische, negatief vooroordeel trouwens) moet diegene zijn mond houden? Is dat wat je wilt verkondigen?

• MofkaP

Hij mag best die mening zijn toegedaan, net als ieder ander die die mening deelt.

Dat is vrijheid van meningsuiting.

Alleen….

Het is niet aan hem ter bepaling.

De voorwaarden waaronder van de vrijstelling gebruik kan en mag worden gemaakt zijn ter uitsluitende bepaling van de wetgever en een klein beetje ter beoordeling van de rechter (binnen de hem daartoe gegeven speelruimte).

• serine

dus hoezo …je hebt je antwoord toch?

nee die heb ik dus niet.,..alleen kan mij dat minder boeien dan klaas vaak…

wel heb ik daar natuurlijk een mening over…die ik even keurig heb geventileerd.;)

• serine

nee dat maak jij ervan…

wel dat het iemand is die je vooral niet te serieus moet nemen…;)

en nee het is geen vooroordeel….maar de indruk die hij op mij achterlaat…;)

• Reja

Dat gokken hoef ik niet te doen, het is helder. Alleen is mij nog niet duidelijk waarom je zo enorm afgeeft op andere hulpdiensten.