Tsss echt niet..
nee ben van mijn stoel gevallen van verbazing… (was je andere reactie's in een andere discussie aan t lezen)
maar deze had ik echt niet verwacht… ik vind het echt super…
een teken dat er op straat wel gewerkt word.,…ook al lijkt dat niet zo waneer je wat aan wil geven op het buro…(ik heb altijd het idee dan men niet wil dat je aangiftes komt doen hier…
maar duidelijk heeft dat meer met bezetting te maken daar in dat grote pand.
Vond het al een raar verhaal. Zoals zo vaak is de communicatie naar de burger erg gebrekkig.
Als de diender aan de balie duidelijk had gesteld dat de scooter gesignaleerd zou worden en dat de feitelijke aangifte op een geschikter tijdstip zou worden opgenomen, dan was mevrouw rustig naar huis gegaan. Vooral omdat de dader al bekend was. Maar op de een of andere manier is dat niet helder overgebracht.
Gelukkig doen we toch ook nog wel gewoon ons werk.
Maar op de een of andere manier is dat niet helder overgebracht. aldus": bvk
hij was heel helder hoor…er werden geen namen gevraagd of gegevens van de scooter…
maakt u morgen maar een afspraak,er is nu niemand aanwezig om uw aangifte op te nemen.
ik weet niet maar vertel eens…hoe gaat u voor mevrouw een brommer signaleren waar u geen gegevens van heeft?
Helaas zal de Nederlandse burger hier aan moeten wennen.
De politiek heeft besloten dat er geweldig moet worden bezuinigd op de politie, en dat dit niet ten koste mag gaan van de dienders op straat.
Dus moet het ten koste van de mensen aan de balie en de ondersteuning.
Dat betekent dat er geen mensen meer aan de balies zitten die ‘zitten te wachten op burgers’.
Nee, alles op afspraak.
Dat ligt niet aan de politie, maar aan de bezuinigingen.
Het is niet anders.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?