Vraagjes over 'hond in de auto'.

  • serine

    wat voor ras is het?

    wennen aan de auto is heel simpel…hangt er een beetje van af of je eerst bench training wil gaan doen of auto training..

    zet gewoon zijn voer in de auto…een paar dagen achter elkaar…dan is associatie met de auto leuk…

    geld het zelfde voor de bench..;)

  • scorpio

    Het is een ‘koningsbouvier’.

    Maar dát, zegt je hoogstwaarschijnlijk weinig tot niets… :D

    Ik heb al zo'n 38 jaar honden gehad, dus ik weet hoe ik ze aan het autorijden moet wennen.

    Ik wilde gewoon even zeker weten of het wettelijk verplicht was geworden om (op welke manier dan ook) een hond vast te leggen in een auto.

  • - Gerard -

    …. mag ik KlaasVaak wat dit onderwerp betreft ook een kakelende haan noemen? :D

    edit: oeverloos

    Gaat toch -politiegerelateerd- nergens over?

  • serine

    zal wel een kalf zijn die nog ff groter dan de bouvier..ik ga er wel effe naar googelen…

    en aan jou bedankt voor je vragen..zo ben ik ook weer even op de hoogte van de regels.;)

  • Hampie

    Ik heb al jaren een hondenkar achter de auto en daar is niets mis mee. Ja als het zo'n knutselkar is dan ging mijn hond er echt niet in, maar wel in een fabriekskar. Enig idee waarom met bij de politie JSB aanhangers aan de hondengeleiders ter beschikking geeft voor het woon-werkvervoer?;)

  • c.fortuin

    Als mijn vrouw de auto verlaat,is onze hond (maltezer) niet te houden en blijft deze blaffen en janken.

    Het zelfde doet hij als we op het teras zitten,en mij vrouw gaat naar het toillet.

    Hoe krijgen we hem dit afgeleerd.(verlatingsangst)

  • alex

    Corruptie en asobeleid in ons land en het lijkt wel of echt niemand nadenkt?

    Hond achterin de auto in de gordel hahaha.

    Dat kan als je ergens file geparkeerd staat maar in kleine smalle vakken mag je blij zijn geen auto schade te krijgen.

    overigens onze wegen zijn dermate te smal dat even instappen al gevaar op levert.

    vorig jaar werden we zonder aanleiding met 130km/u en hond achterin gekleefd door een weginspecteur op de A58, deze haalde ons en andere  via de rechterkant in en kroop door de oog van de naald waardoor we bijna in de vangrail belanden en er een kopstaart botsing kwam.

    nummer genoteerrd en mijn vrouw heeft er zelfs toen ze zonder verlichting kleefde een foto van gemaakt

    hond zat achterin mijn vrouw maande tot afstand houden maar die weg inspecteur een vrouw met blond haar lachte er gewoon om.

    we hebben gebeld maar dit rijgedrag mag dus gewoon door hun.

    absurd!

    nu zijn er steeds filmpjes over he5 gevaar voor deze mensen maar sorry hoor ik heb zoiets van donder op me5 dit slap gedoe!

    het maakt ons juist boos!

    elke dag trotseren zij het gevaar hahahaha wat zielig want wij trotseren ook elke dag het gevaar om veilig op het werk aan te komen.

    Agressie door medeweggebruikers en weginspecteurs etc mag dus gewoon.