mwoah, ik heb al veel gehoord uit Den Haag en de (betere) media wat niet waargemaakt werd
en ik wil dan wel eens weten wie er nu op kantoor zit die zomaar vrijgemaakt kunnen worden om op straat te gaan werken
die moeten zeer waarschijnlijk eerst weer alle trainingen volgen om bevoegd van hun geweldsmiddelen gebruik te mogen maken ;-)
ik heb werkelijk geen idee waar die mensen zich nu verscholen zouden houden
of rekent men de werklocatie niet mee?
lekker is dat: we heb slecht en goed nieuws voor u
het slechte eerst uw functie is niet meer aanwezig,
het goede nieuws is dat u naar de Achterhoek mag verhuizen vanuit de Randstad (of viceversa) als u aan wilt blijven
tja, herpositioneren, maar geen gedwongen ontslagen, dat dan weer wel :-)
ben benieuwd als het daar op aan komt hoeveel van de betroffenen er alsnog op zullen stappen.
je zult maar schoolgaande kinderen hebben of een partner met een baan
op papier in absolute aantallen zal het best kloppen
maar strookt totaal niet met de berichten van de bonden dat er al op personeel wordt bezuinigd door de korpsen
terwijl dat niet de bedoeling was, maar onontkoombaar ivm uitblijven van de nieuwe politiewet
deze politiewet hoorde onlosmakelijk bij de bezuiningsplannen
die gingen wel door maar de wet, door de val van Balkenende IV niet
ik heb trouwens gelezen in stukken van de vakbond
dat er (uit mijn hoofd, zie details in de bovenstaande link) eind 2010 en heel 2011 een enorme uitstroom plaatsvindt van FLO'ers (functioneel leeftijd ontslag) zeg maat VUT'ers
gelet op het feit dat in 2010 de instroom op de academie minimaal was ivm de bezuiningen van Ter Horst
en het feit dat de minimale tijdsduur van de opleiding 3 jaar is kom je nu al 1-1,5 jaar te kort.