B.B.S

• eltorro

Hallo allemaal,

ik heb een vraag omtrent de aparte eenheid binnen de korps Kennemerland genaamd Buiten Bewaking Schiphol.

Ik heb het geen wat er te vinden hierover is gevonden via google maar dit is erg weinig.

Ben benieuwd of er mensen zijn die hierover meer weten of evnt een verwijzing hebben via het net.

Mijn belangrijkste vraag is eigenlijk of iemand intern te horen heeft gekregen of er binnenkort vacatures vrij komen.

Ik doe het even via deze weg aangezien de oren binnen een team zelf meer te weten komen dan werving en selectie of ze willen er niks over zeggen nog. Daarna misschien als hierop geen antwoord op kan worden gegeven maar bellen.

Ik ben benieuwd.

groeten,

• Hampie

Ik zou gewoon eens bellen met het korps Kennemerland en het daar even navragen.

• ¥ Lotje ­­¥

misschien heb je er wat aan . anders gewoon eens bellen zoals Hampie zegt.

http://www.g4s.nl/nl-nl/Vacatures/Alle%20vacatures/?gclid=CKrxsLGF0KMCFZL92Aodkjx2ug

• Planner

Hij heeft het over een afdeling bij het Regiokorps (= POLITIE) Kennemerland, die de beveiliging RONDOM Schiphol (vandaar de naam Buiten Bewaking Schiphol) verzorgt, niet over een BEVEILIGING bedrijf dat ook werkzaamheden OP Schiphol verricht!

http://www.echo.nl/ww-hd/buurt/lees/788824/buiten.bewaking.schiphol/

• ¥ Lotje ­­¥

Sorry . dacht dat ik al goed deed . B)-

• eltorro

Geef niks hoor lotje thnx voor je reactie ook ;)

• deputy

een vriend van me werkte ooit bij kennermerland en heeft me eens op een vacature gewezen betreffende deze dienst.Die vacature was toen gewoon te vinden op de website van de politie (weet niet meer of het de site van kennermerland zelf was)..enfin, gewoon veel blijven kijken op websites betreffende vacatures bij de politie.

Groet

Deputy

• eltorro

Oke dankjewel voor je respons. Ik neem aan je zinsopbouw af te lezen dat je niet bent aangenomen of op gereageerd hebt…als het laatste geval is, was daar een reden voor wat betreft de functie zelf?(minpunten bijv. bedoel ik ermee)

• deputy

IK heb inderdaad niet gesolliciteerd, ik was van mening dat ik in de particuliere beveiliging een betere perspectief had…en wat mij betreft is dat uitgekomen.De functie van BBS zelf leek me wel aardig en onder andere omstandigheden had ik wel een sollicitatiepoging gedaan.Ik weet verder niet wat de eisen zijn maar je bent in ieder geval geen politie agent.Volgens mij ben je wel bewapend en heb je bepaalde opsporingsbevoegdheden.

Groeten.

Deputy