Bromfietscontroles Houten (deel 2)

• KlaasVaak

ik ook, derhalve volg ik het relaas van Lans met interesse

alleen denk ik er net zo over als Dennis

ik geloof niet dat het goed is voor mijn carierre vooruitzichten als ik de GMK aanwijzing negeer

lol dan maar een HZV (hoofdagent zonder vooruitzichten)

• Nog steeds Dennis

Ben ik al, dus daar zit ik niet over in. Vervelend zijn alleen die jaargesprekken. Op een of andere manier voldoe ik nooit aan hetgeen men wenselijk acht ;)

• Starsky79

Mooi uitgelegd zo en om eerlijk te zijn had ik het zo nog niet begrepen. Dus dat is zeker handig.

Overigens ik heb voor een aanrijding zonder op de snelweg (voertuigen stonden op rijstrook 1 en 2) eens ook geen toestemming gehad van de MK aangezien de letsel ontbrak. Na wat tegen sputteren het maar zo gelaten en me vervolgens ook aan alle regels van de RVV en WVW gaan houden. Een half uur later had de meldkamer nog geen status TP ontvangen van ons en ging toen maar eens vragen wat onze positie was. Na het antwoord: Nog 7 km in de file tot aan de aanrijding MK, was de toestemming er ineens wel….. Werkt dus ook neemt alleen wat meer tijd in beslag…..

Maar goed volgens mij is de uitleg jij hier neer zet ook niet duidelijk bij de medewerkers van een MK.

Iig bedankt!!

• - Gerard -

Starsky79 Schreef:

——————————————————-

>Een half uur later had de meldkamer nog geen status TP

> ontvangen van ons en ging toen maar eens vragen

> wat onze positie was. Na het antwoord: Nog 7 km in

> de file tot aan de aanrijding MK, was de

> toestemming er ineens wel….. Werkt dus ook neemt

> alleen wat meer tijd in beslag…..

Goeie actie maar heb je nou het idee dat het volgende keer anders is, dat een MK daar iets van leert, of ga je dan - noodgedwongen - weer in de file staan? Ik gok dat je volgende keer weer in de file staat.

• Starsky79

Eeh lees het andere topic ff (politie racer) en dan weet je hoe ik het voortaan doe.