Selectief Fouilleren

• DePeter

Precies, maar dat willen sommigen niet zien.

Aanpakken die hap, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Moet maar eens afgelopen zijn met dat gezeik van slechte jeugd gehad, geen werk, geen toekomst.

We moeten deze groep niet in bescherming nemen, we moeten de goedwillende burger in bescherming nemen.

grtzzz

• DePeter

Whatever, voor mijn part zijn het albinos.

Ben eens een vent en durf eens aan te pakken!!!!!!!

• BennieMak

Heb jij de indruk dat ik geen vent ben, of dat ik niet durf aan te pakken?

• Pa-Caroni

Misschien gaat dit enige soelaas bieden http://www.nrc.nl/binnenland/article2618392.ece/Antillianen_houden_manifestatie_tegen_geweld

• BennieMak

Jij zegt eigenlijk dat de rechtsstaat machteloos staat tegenover criminelen, want vuurwapenbezit is gerelateerd aan criminaliteit. En dus niet aan Antillianen. Ik zou het fatsoenlijk vinden als jij je opmerkingen daar aangaande in dit topic zodanig aanpast dat er geen uitingen van discriminatie/racisme meer te lezen zijn.

• DePeter

Ja.

• DePeter

Hahahaa…..net als dat de kerk de misstanden wil gaan aanpakken zeker?

Kijk eens wat er in Belgie gebeurt en met een ex-bisscop.

grtzzz

• DePeter

Vorige was te kort door de bocht, waarvoor mijn excuus.

Maar verder lk lees in je reacties te vaak dat het niet mag, niet kan en noem maar op.

Wat die gasten doen dat mag ook niet, dus als zij zich niet aan de regels houden, waarom zouden wij ons dan wel aan de regels houden? Lees aanpassen?

Ik geloof best in je goede bedoelingen daar twijfel ik niet aan, maar eens is de maat vol en dan is het dweilen.

Nou omdat dweilen te voorkomen mag er wat mij betreft preventief, vooraf dus gecontroleerd worden, Geld trouwens voor iedereen die behoort tot een groep die overlast veroorzaakt.

grtzzz

• DePeter

Je weet wat ze van konijnen zeggen? Precies, die hebben lange oren:D:D:D

• mwb

Is een vaststaand feit, onderbouwd door allerlei onderzoeken.

Is ook niet moeilijk te vinden, even googelen op “vuurwapenbezit antillianen” en je vindt de onderzoeksresultaten.

http://www.iva.nl/IVA_Publicaties/Illegale_vuurwapens__Gebruik__bezit_en_handel_in_Nederland_2001-2003.aspx?objectname=IvaPublicationShow&objectId=691&pgeId=234