flitsfoto

• mama poppe

Mijn schoonouders ontvingen tijdens hun vakantie een bekeuring voor te snel rijden. En als ze nu echt op die plek te hard hadden gereden, dan hadden ze zonder morren die nota betaalt.

Echter, we weten zeker dat zij niet op die tijd in die plaats waren.

Dus willen we graag de foto waarop de bekeuring is gebaseerd.

Hoe komen we daaraan?

De foto is gemaakt ergens in Almere

• Starsky79

Opvragen bij de instantie waar u de bekeuring van heeft gekregen. Waarschijnlijk zal die gekomen zijn van de politie Flevoland (via het CJIB). En als u kunt aantonen dat u die dag daar niet gereden heeft ( en de foto kan dat mogelijk ondersteunen) dan zeker bezwaar aan tekenen? Heeft u aangifte gedaan van diefstal van uw kentekenplaten dan kunt u die als bijlage meesturen. Als op de foto blijkt dat het niet het voertuig is geweest van uw schoonouders dan neem ik aan dat de bekeuring niet door zal gaan.

Succes

• mama poppe

Mijn schoonouders hebben de auto pas sinds april/mei, tweedehands. En in elk geval in hun periode van eigendom, zijn de kentekenplaten niet gestolen. Maar mocht blijken dat het wel gebeurd is, op de een of andere manier, dan dank voor de tip om alsnog aangifte te doen.

• Starsky79

Nou als ze gestolen zouden zijn dan was dat wel opgevallen. Een auto zonder kentekenplaten rijdt over het algemeen niet ver. De bestuurder was dan al wel aangesproken door een andere weggebruiker….

En als u nu aangifte gaat doen dat de platen gestolen waren toen de auto op de foto was gezet dan gaat dat niet geloofwaardig worden.

• KlaasVaak

Je kunt geen aangifte doen van gestolen kentekenplaten wanneer het voertuig op dat moment niet uw (schoonouders) eigendom was.

Is ook niet relevant.

Als de foto er is zal blijken of het om hetzelfde voertuig gaat of niet.

• MofkaP

Even een telefoontje naar de politie doet wonderen.

Er worden veel fouten gemaakt bij het uitlezen of intikken van kentekens.

• Rednas79

Zou goed zijn om het geld van de boetes daar aan te besteden ;)

Hebben we er tenminste nog iets aan :D

• DePeter

Die typmiepen toch:D:D