Artikel 55a van het Wetboek van strafvordering.

• theo

Bedankt, ambtenaar momenteel nieT in funktie, echt bedankt.

Groetjes,

• KlaasVaak

Het blijft hoe dan ook een vreemd verhaal.

Op diverse verzoeken om het HELE verhaal uit te leggen wordt niet ingegaan.

En er is geen enkele agent die ‘even’ omdat hij denkt dat dat nodig is met een ram de deur eruit beukt.

In de regio waar ik werk is die ram niet eens standaard op de auto aanwezig.

Die ram ligt op bureau, om de simpele reden dat de chef (hOvJ) toestemming moet geven om een deur eruit te beuken.

Mogelijk dat de hondenwagen zo'n ram standaard aan boord heeft, maar zelfs dat is volgens mij niet het geval.

• dick

Heb in de bouw gezeten en nu 67 heb zo,n sleutel kan je in een lipsslot steken kleintikje erop ( belangrijk hoe hard|) en de palletjes vallen en open de deur,

Geen ram voor nodig.

• Nog steeds Dennis

En dan blijkt er een ketting aan de binnenkant te zitten of een grendel of dievenklauwen. Goh wat vervelend nou, ze weten binnen al dat je eraan komt. Je idee is leuk hoor, als we een oud vrouwtje komen helpen omdat ze gevallen is of als er niemand thuis is bij wie er een waterlekkage is.

Maar bij de aanhouding van een verdachte toch maar liever een bonkie…

• rijsbergen

Waarom wilden ze zo graag bij je binnen gekomen. Ik neem aan dat het niet voor de koffie was? Vertel eens wat er zich allemaal heeft afgespeeld

• Rednas79

Ik ken genoeg vrienden met grote honden waar geen deur ingeramd wordt.

Zo onschuldig kun je dan niet zijn …..

• Starsky79

Kijk nou uit met het neerzetten van het woord “Toestemming” !!

Gaat dat hele verhaal weer van voor af aan beginnen……:D

• dick

Ik zeg maar niets verder.

hennepkwekerij aan in caravan

Verklein letters

Vergroot lettersPrintPolitie treft hennepkwekerij aan in caravan

BERGEN OP ZOOM: De politie ontdekte maandag bij het innen van een boete bij een bewoner van een caravan aan de Bergsebaan een hennepkwekerij. De agenten roken een henneplucht en troffen in de caravan een kwekerij met 20 potten aan en apparatuur aan. Planten werden niet meer aangetroffen. De kwekerij is geruimd. De 49-jarige bewoner van de caravan is aangehouden en verklaarde dat er 21 hennepplanten in de kwekerij hadden gestaan. Na verhoor is hij in vrijheid gesteld. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.

Bron: Politiepersbericht 14 september 2010

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: dick met ip: 77.165.9.*

Op: 28/09/2010 13:00

http://www.youtube.com/watch?v=ragrIX4zhxs&NR=1

• dick

Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek om te stoppen met het plegen van smaad/laster ten opzichte van andere bezoekers aan het prikbord. Er zijn reeds enkele andere postings van u verwijderd en dat had al een signaal voor u moeten zijn.

Mod Arie

• dick

Jammer, had het nog zo vriendelijk gevraagd. :(

Mod Arie