Agent zwaar mishandeld op politiebureau Oss
OSS - Een 52-jarige agent is donderdagavond op het politiebureau in Oss zwaar mishandeld door een vader (43) en zoon (17) uit Geffen die verhaal kwamen halen wegens de aanhouding van hun zoontje respectievelijk broertje (14).
De agent moest naar het ziekenhuis waar bleek dat zijn jukbeen was gebroken en zijn oog opgezwollen was, meldde de politie vrijdag.
De 14-jarige jongen was eerder op de avond aangehouden voor een fietsendiefstal. In de hal van het politiebureau kregen ze ruzie met de agent en werd hij tegen de grond geslagen.
Ook de vader en zoon zijn aangehouden. Bij fouillering van de 17-jarige jongen werd een mes gevonden.
© ANP
In het vorige topic werd er door sommigen nog al verbolgen gereageerd over het feit dat de politie op een volgens vele “geweldadige” manier ingegrepen heeft in een bus.
Nu beste lezer… Misschien is het gedrag van de Nederlandse Maatschappij wel aanleiding om als politie zijnde harder op te treden. En ja dan vallen er klappen. Zoals hier boven gebeurd dagelijks. Overigens zelden met dit letsel. Lees je dat vaak in de krant? Nee want dan zegt men weer dat dat een risico van het werk is EN het is geen leuk nieuws.
Ik hoop dat MIJN collega's die daar aan het werk waren deze meneer en zijn zoon ook even een aantal wel gemeende tikken hebben gegeven voordat men hem naar hun hotelkamer heeft gebracht….Of mag ik dat niet zeggen en ben ik dan te agressief?
Mijn vraag dus: Voor degene die in het vorige topic zo hard riepen dat de politie te agressief is, is dit dan wel ok?
Gr