Een belgen mop

• KlaasVaak

Of juist niet want toeval bestaat: telkens waren het vrouwen die zijn pad kruisten.

En doorpakken deden ze, tot aan het gevang.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GU132HQST&postcode=9100

Heeft iemand zoiets in Nederland al meegemaakt?

Denk dat je toch even raar staat te kijken…

• Arie

Achterlijke gladiool zo'n figuur, sorry dat ik dat zeg.

• Lans

Niets sorry, sterker nog, ik zeg het hardop: Direct terugsturen naar het land van herkomst en verbod om nog in België te komen. Regels niet naleven en niet willen accepteren vanwege een afgedwongen privilege omwille van “cultuur”?? Direct oprotten met zo'n figuur.

Maarja, dat zal door sommige gevallen weer gezien worden als discriminatie….

• - Gerard -

Ja, ik kan me nog herinneren dat de linkse kerk mij en met mij vele probeerde te overtuigen van de rijkdom aan cultuur die buitenlandse mensen ons land brengen. Nou, Belgie valt al dit moois aan cultuur ook ten deel. Het zij ze gegund en meneer bereikt er uiteindelijk toch niets mee wat in zijn voordeel is.

• ­­¥ Lotje ­­¥

(tu) ik dacht het ook maar dorst het niet goed te schrijven . nu lees ik het van je . en ik sta er helemaal achter . geen pardon , geen discussie , hup gelijk terug naar zijn eigen land , misschien mag hij daar wel zijn capriolen uithalen . Zoeken ze daar zelf maar uit dan

• - Gerard -

Ach, een verdachte hoeft niet mee te werken aan zijn eigen veroordeling. Maar het leukste vond ik eigenlijk wel het slot: Vrouwe Justitia.

• axel

@ KlaasVaak: Aannemende dat je een Belg bent wij hebben hier wel een islamitische advocaat Mohammed Enait die optreedt in tradionele islamitische kleding en weigert op te staan en hij geeft vrouwen ook geen hand. Ook was hij actief op tv bij het proces tegen Wilders waar hij geen spaan van terecht bracht. :D

• - Gerard -

KlaasVaak is politieagent in Rotterdam. Misschien met grote voorkeur voor Friet maar vast afgekeurd om door te kunnen gaan als Belg.

• KlaasVaak

:D

• Peter R

in nederland zou hemel en aarde bewogen worden om deze man te helpen door alle vrouwen weg te sturen en alleen nog mannen in zijn omgeving

mag dit of krijg ik weer een ban

peter