Dat hij niet veroordeeld is lijkt me logisch…je verraadt je collega's veraadt je niet. Dat slaat slecht tov je collega's. Ik train honden en daar zit een man met een hoofdagent en rechercheur in de familie. Die krijgt nooit een bekeuring. En dat die je dat zielie politieventje van het pvv eerst zwaar ontkennen, terwijl die wegreedt, zonder licht, te hard reed met alcohol op. Wat deden ze collega's?
Ik weet wel wat ze deden, waar ze goed in zijn…… ik zeg het alleen niet. Maar zo'n ex politie***** hoort totaal niet in de kamer. En als die dat wel blijft, dan sta je zowel als rechterlijk macht, als overheid voor paal. Met als gevolg, de politie komt weg door vriendjespolitiek en de bij de burger verklaren ze onder ede dat je x of y gedaan hebt, dus het is waar. Pak die pvv'er eens aan , om een voorbeeld te stellen. Naja alsje engeland en amerika ziet stelt nederland toch niks voor qua optreden. Kleine ventjes, welke de eerste 2 jaar getrained zijn en verder zijn het dikke mannekes. Is die H&K al ingevoerd?
Half crimineel nederland heeft hem al jaren liggen…zo grappig
Posting gekuist van onnodig gebruik van ‘vleeswaren’. Een waarschuwing voor dat feit bij deze!
Voor het overige: het blijft staan omdat je gewoon je mening mag geven. Maar als je een normale discussie hier wilt, probeer dan met normale argumenten de discussie in te gaan en niet te smijten met vooroordelen.
Mod Arie
K.Hakvoort Schreef:
——————————————————-
> Iemand enig idee wat in 2001 de justitiële
> consequenties voor een burger gewoonlijk waren die
> zich ontrok aan een (alcohol)controle van de
> politie door met 100 km/uur met gedoofde lichten
> door de bebouwde kom te rijden, zich bij
> thuiskomst tegen aanhouding verzette en een poging
> deed met een paar slokken sterke drank een
> alcolholtest te saboteren.
>
> En wat toen de justitiële en disciplinaire
> consequenties voor een politieman met zulke
> capriolen waren?
>
> Gold er bij alle korpsen een meldplicht voor de
> ambtenaar richting leiding als hij/zij voor zulke
> feiten door een ander politiekorps was
> aangehouden? Korps A-A zou in het geval van
> Brinkman niets hebben geweten. In dat geval zou
> hij een dergelijke meldplicht verzuimd hebben.
>
> http://content1a.omroep.nl/7339c59aa800b85a9cd9087
> 968512c8c/4ceedba5/nos/docs/Document.pdf
> http://content1b.omroep.nl/181ca2d54fa2d20a8e00070
> 45d869558/4ceed5dc/nos/docs/Document1.pdf
> Misschien zat Brinkman zo vaak met drank achter
> het stuur dat hij niet kon geloven dat hij bij
> deze controle onder de grens zou blazen.