Mooi ...

• - Gerard -

Districtschef Gerda Dijksman van de politie in Zuidwest-Drenthe is door de Drentse korpschef Frans Bakker per direct buiten functie gesteld.

http://drimble.nl/regio/overijssel/kampen/3154137/politiechef-geschorst-na-tweet-over-kerstdrama-meppel.html

Dom wicht …… hoeveel waarschuwingen kun je krijgen?

http://politie.startpagina.nl/prikbord/12843813/12844519/re-politiechef–pvv-tweet#msg-12844519

• mwb

Dus je wil echt antwoord op de vraag hoe je een vrouw moet waarschuwen dat ze niet niet slim bezig is,en wel zo dat ze het ook inziet en er mee stopt ?

Gerard, degene die dat weet heeft goud in zijn handen….(:P)

Grapje mensen, grapje he, begrijpen jullie ook wel.;)

• ???zoeff ???

Tja deze vrouw is ook maar een mens

• - Gerard -

Wijze woorden mwb maar mag ik een poging doen?

De korpschef moet tegen de districtchef zeggen: Als je een maand lang niet twittert over POLITIE zaken geeft het korps je aan het eind van de maand een cheque t.w.v.150 euro die je vrij mag besteden aan schoenen, laarzen, make-up of een bezoekje aan de kapper. Nou weet ik wel dat 150 euro per maand voor die zaken voor een vrouw een fooi is maar ze mag de cheques ook ‘stapelen’ en zo sparen tot een bedrag waar ze wel iets leuks voor kan kopen.

• H.koch

Maar wel een politiemens dus zou ze veel beter moeten weten, zeker nadat ze gewaarschuwd was.

En dat de korpschef van Flevoland ook met twitteren is gestopt omdat het geen meerwaarde heeft, heeft hier niets mee te maken.

• - Gerard -

Twitter kan zeker een meerwaarde hebben. Volgens mij werd Twitter ook door de politie ingezet in Utrecht toen de NS weer een prutsprestatie leverde en duizenden reizigers ‘gestrand’ waren op Utrecht centraal.

• Jobthecop

Ik heb nog nooit van mijn leven op een twitterpagina gekeken, maar als ik de verhalen hoor…laatst nog hadden we een speciale verkeerscontrole opgetuigd om inbrekersbendes proberen te hinderen en op te sporen, doet een wijkagent uit Zuilen dit alles op zijn twitter zetten. Je wordt gewoon verraden door je eigen collega! Ik zie er de meerwaarde echt niet van in. Daarvoor hebben we trouwens toch duurbetaalde communicatie-adviseurs? Heb je wel eens gelezen wat die tweeten? Allemaal onzin.

• - Gerard -

Dan zou ik, als ik jou was en opsporingsambtenaar ben, me er eens in verdiepen. Zoveel stelt het niet voor, een kind kan het. Daarbij …. jullie, van de politie, willen graag alles van ons weten, daarom luisteren jullie onze telefoongesprekken af, onderscheppen email en hangen de stad vol met camera's. En als wij gewone burgers een politiecontrole kunnen ontlopen door Twitter te gebruiken … tsja. Beetje kat en muis. Maar dat een wijkagent controles verraadt dat is niet de zaak van de gewone burger en moet de politie zelf ondervangen lijkt mij. Dat ook die wijkagent een rat is, dat is duidelijk. Ook …… weg ermee.

O, en van die comm. adv. van jullie weet IK niks, dus heb er geen oordeel over.

http://politie.twittergids.nl/

• KlaasVaak

Dr. Robert Schoemacher? :D