Animal Cops...

• Planner

Al we het toch over opleidingen hebben. Heeft iemand al ergens vacatures gezien voor de 500 animal cops? En aangezien de beloofde extra agenten een koekje van eigen deeg blijken te zijn, namelijk dat er geen agenten bijkomen maar dat deze agenten niet gaan verdwijnen wat aanvankelijk wel de bedoeling was, betekend dat volgens mij dat de animal cops voor een groot deel binnen de huidige bezetting gezocht moet worden. Zijn er volgens jullie genoeg vrijwilligers, of bestaat de mogelijkheid dat je aangewezen wordt voor deze nieuwe carriere?

• Rob II

Men is nog bezig opleidingsmodules samen te stellen. Ik vermoed dat er geen agenten worden aangesteld voor deze specifieke taak. Wellicht krijgen bepaalde afdelingen er een taakaccent “dieren” bij.

• - Gerard -

Planner, wel een beetje actueel blijven. Die 3.000 gaan er niet komen en aangezien in die 3.000 500 animal cops zaten …… tel uit je verlies. Mij boeit het niet hoor, die animalcops. Is een klus voor de dierenbescherming en de inspectiedienst van de overheid.

• Planner

Gerard,

Als je nu eerst even leest wat ik schrijf? Ik zeg toch ook dat die 3000 extra agenten er niet komen. En mij boeit het ook niet, behalve dan dat er dus 500 “normale” agenten minder overblijven of in ieder geval gedeeltelijk andere taken er bij krijgen.

• - Gerard -

Volgens mij lees ik uitstekend wat jij schrijft. Die 3.000 extra agenten zijn al in dienst, zouden in de plannen van de vorige regering gaan verdwijnen, onder Rutte toch niet, maar gaan er dus wel uit. Geen 3.000 agenten behouden en geen 500 animalcops want die zaten in die 3.000.

Eventjes in cijfers:

Zeg dat 50.000 agenten zijn. De vorige regering wilde daar 47.000 van maken. Rutte zegt: Nee, het blijven er 50.000 maar het worden er 49.500 gewone agenten en er komen 500 animalcops = 50.000

Laatste nieuws is dat het er 47.000 worden. Aldus de pers afgelopen woensdag via de radio.

• Rob II

Inderdaad de korpsen krijgen genoeg geld om 47.000 agenten te kunnen betalen. Je kan er dan 50.000 willen behouden maar als je maar geld geeft voor 47.000….

• Peter R

kan makkelijk een beetje inleveren want ze krijgen toch al te veel en een stapje harder lopen en minder naar de chinees met de dienst auto

• mwb

Er is nog helemaal niets, niks, nothing bekend over de animal cops.

Er zijn dus ook nog geen vacatures voor de kanariepolitie.

• - Gerard -

:D:D

• - Gerard -

haha, ik moest ineens denken aan wat je gisteravond schreef mwb.

"Als ik een cirkel trek van 300m rond mijn woning vindt daar waarschijnlijk ook hardrugsgebruik, huiselijk geweld, heling, illegaal wapenbezit en fraude plaats. Trek je die cirkel in Amsterdam, dan is die kans bijna 100 %. Alleen weet ik niet waar, want ik ben niet helderziend……….."

Heel Nederland is op de hoogte van de 500 animalcops maar mwb weet van niks…… .