Meelopen/meekijken agenten/surveillanten

• Psycho

Leuk dat je gesolliciteerd hebt!

Ik wou ook bij de politie alleen ben afgewezen 2 maanden terug omdat ik een broer met tbs dwang heb en zelf 16 uur taakstraf heb gehad toen ik 12 was!!!

Ik hoop niet dat je ook zoiets hebt want dan kom je der egt niet bij is wel gebleken!

ik mocht toevallig wel meelopen met een agent, hij sprak mij en me vrienden op straat aan voor id controlle en vertelde hem over mijn sollicitatie bij de politie enzo en hij bood me toen aan om een dagje mee telopen moest wel een stom staiger jasje aan ofzo

• rick

OOh dat is jammer voor je joh!

Nee ik heb zelf (buiten een enkele boete) nooit iets gehad dus ook geen strafblad,

Gelukkig. Had je geluk dat je die agent tegen kwam en je meteen een meeloopdag heeft

aangeboden. Jammer dat je uiteindelijk niet aangenomen bent.

Ik heb inmiddels ook al wat rond gemaild in de regiokorpsen en het klpd.

Hoop ook snel iets te horen.

• KlaasVaak

En hoe kom jij aan die ‘wijsheid’.

• Nienke2

Gewoon de agenten op staart aan spreken en vragen.

Of je zoekt via via wat agenten die mensen persoonlijk kennen en kom je op die manier wel terecht om mee te mogen lopen. Maar je kunt ze ook gewoon aanschrijven.

• Hampie

Ik heb een jaar of 4 geleden een dienst meegelopen bij de regio Amsterdam-Amstelland, was bij een verkeersondersteunende afdeling, en na een belletje met de chef van die afdeling was het geen enkel probleem. Heb toen een erg leuk kijkje in de “keuken”gehad en heb in mijn dagelijkse werk nog steeds voordeel van de contacten die ik toen heb opgedaan.

Dus gewoon bellen met het korps waar je heen wilt, je komt zo wel beslagen ten ijs als je iets hebt mee mogen kijken.