Ratko Mladic... per auto of heli?

• - Gerard -

Dat is nou eens grappig, de pers weet niet hoe Ratko Mladic naar Scheveningen is gebracht. Nou …… als ik die auto's gisteravond zag racen ……..zo'n ouwe zieke man …..ik gok, of denk, dus met de helicopter.

• mwb

Over die berichtgeving heb ik me ook zitten verbazen.

Als de bedoeling is geweest om verwarring te zaaien, is dat in ieder geval gelukt…

De man moest vervoerd worden van A naar B en dat is gelukt, daar gaat het om.

Als hij per heli was gegaan, vraag ik me af waarom dan die auto's nodig waren.

Hij is volgens mij per auto gegaan, waarbij de heli's vanuit de lucht de omgeving van de auto's kunnen observeren.

• - Gerard -

Maar waren die auto's nou van de KMar (wat ik denk) of van de politie? Ik schat in dat per heli veiliger is. Op een auto kun je onderwerg altijd een aanslag plegen, ondanks de hoeveelheid beveiliging, en dat gaat bij een helicopter toch iets lastiger.

• Lans

Hoi Mwb, dat is inderdaad gedaan om verwarring te zaaien. Puur omdat bekend was wanneer hij zou arriveren en om eventuele aanslag te voorkomen.

Je ziet dat ook vaak bij de president van de USA, zit hij nu in die auto met vlaggen voorop of die andere? Of in geen van beide.

Heel simpel truukje eigenlijk maar wel effectief.

• DePeter

Ik zou het niet erg gevonden hebben als ze die cowboy van Bush destijds in 2 wagens vervoerd zouden hebben.

hoofd in de eerste wagen, en de rest in de 2de wagen.:D

grtzzz

• Hampie

Die voertuigen zijn van DJI.

• - Gerard -

Kijk eens aan ….. weer een voor mij onbekende dienst…….. qua voertuigen dan, wel te verstaan.

• KlaasVaak

Nou ik zag die 1e heli boven ‘Scheveningen’ heen en weer schommelen….

Daar wordt een jonge vent nog kotsmisselijk van.

Beide wijzen van vervoeren zou al een straf op zichzelf zijn geweest.

• - Gerard -

Maar de eerste vloog ook door….. kwam inderdaad erg scheef aanvliegen wat ik via de Tv kon zien. :D

• Hampie

Die is heel bekend hoor, hebben ook van die witte busjes rond rijden met zwarte strepen erop.