M.E. in zomertenue.

• axel

Een nieuw fenomeen in Den Haag vandaag de M.E. in korte broek, dat zie je zelfs in tropische landen niet, maar wel begrijpelijk met deze temperatuur. ;)

• KlaasVaak

Hmm is dat zoiets als een brandweer met lauw water om te blussen, of met half gevulde tanks uitrukken.

Ik kan me niet voorstellen dat je dat wilt als ME'er: een korte broek…

Hoe zit het dan met bescherming en kniestukken etc / oid ?

• Lans

Ik zeg het al jaren, nu de bevestiging: we beginnen steeds meer op gewapende padvinders te lijken. :(

• - Gerard -

Valt volgens mij reuze mee .

http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto-video/2011/06/me-loopt-eigen-mars-in-den-haag

Ik zie geen korte broek hoor….. zal wel de strandpolitie geweest zijn uit Scheveningen.

• axel

Het zag er wel redelijk uit en het leken zeker geen padvinders maar de broek kwam dus net over de knieen, zeker niet lachwekkend. Kijk naar het NOS journaal van gisteravond, het was zoals een goed journaal betaamt heel kort. ;)

• axel

Het zullen toch geen stadswachten geweest zijn want die mogen steeds meer politietaken doen, vooral bekeuren. :D

• - Gerard -

Ik heb het gezien hoor maar zoals het tegenwoordig werkelijkheid is noemen we gewoon alles wat in de buurt is van de ME en werkzaam voor de politie dan ook maar ME. De ME bestaat uit ‘gewone’ politieagenten en die korte broeken zijn gewone politieagenten maar dan niet in het uniform van de ME.

• KlaasVaak

klopt idd

niks ME

• Jobthecop

Hoe dan ook, ME of geen ME, ik vind het geen pan. Ik ben zelf biker en onze zomerbroeken kunnen ook afgeritst worden, maar ik ga liever dood van de hitte dan er bij telopen als een zwerver met een korte broek en werkschoenen. Er zijn collega;s die het wel doen, maar mij dus niet gezien. Ook het vest blijft gewoon aan, terwijl je bosjes collega's ziet die, vanwege de warmte het vest achterwege laten. Eigen comfort is kennelijk belangrijker dan eigen veiligheid

• serine

:D