Gedoogbeleid voor Topsegment

• Albert van Dissel

http://www.telegraaf.nl/binnenland/10111368/___Overval_uit_het_topsegment___.html?p=27,1 Overval uit het topsegment, of Overval uit ons tolerantiebeleid onlangs ook in Rotterdam. Dat is de prijs waar we nu voor moeten betalen, ons toleratiebeleid. Daar mogen we de politie niet voor laten opdraaien. We hebben gewoonweg niet de middelen om deze goed georganiseerde misaad te bestrijden. Ik ben de mening toegedaan om het leger hierbij in te schakelen voor een effectieve bestreiding.

• - Gerard -

We hebben mogelijkheden zat en die mogelijkheden, daar beschikt de politie over. We hebben alleen een overkill aan kapiteins aan het roer die allemaal wat anders roepen. Na de invoering van de nationale politie is dat afgelopen. Nog even geduld dus.

• Planner

Laat me raden, dit is het nieuwe pseudoniem van “Cor van Dam”?

• wim76

En wat wil het leger gaan doen dan?

Zolang ze niet op elke hoek van de straat staan met bepantserde wagens met bullbars die makkelijk 280km/h gaan, en niet met elke actie tegen de boeven door rechters wordt veroordeelt, ga je helemaal niets doen.

En welke middelen heeft de politie dan? Een VW touran en mijn walter gaan daar niks tegen in brengen.

Een politie helikopter zou waten kunnen doen met het volgen, maar dan nog.

• Planner

Kijk uit, want voor je het weet krijgen we weer allemaal links met geweldige apparaten en voertuigen die het leger moet gaan aanschaffen om de politie te assisteren, en die ook reuze handig zijn om in oorlogsgebieden ingezet te worden!X(

• DePeter

Komt bij dat de straffen die je hier krijgt een lachertje zijn.

Gaan ze de bak in krijgen ze ook nog kost en inwoning, plus alle mogelijk “Hulp” die vaak niets oplost want de meesten komen toch weer terug. Alles wat ze gebruiken in de gevangenis in rekening brengen, laat ze er maar voor werken.

En laat 10 jaar ook 10 jaar zijn, en niks vanwege goed gedrag eerder vrij.

grtzzz

• KlaasVaak

dan moet er wel een grotere brandstoftank aan die dingen gehangen worden.

De huidige politieheli's moeten na 15 minuten boven het PD al weer terugkeren.

• - Gerard -

Ik hoorde via de radio, i.v.m. opsporing koperdieven, dat de helicopters uitgerust gaan worden met IR. Ik kan me nauwelijk voorstellen dat dat er nu niet op zit. Wat hebben ze dan in vredesnaam besteld? Casco met politiestrepen of zit er ook nog iets nuttigs in die dingen?

• Arie

http://www.telegraaf.nl/binnenland/10119591/__Politie_schiet_overvallers_neer__.html

Chapeau!

• - Gerard -

Dat stond een paar uur geleden al op TT. Ik wilde het hier ook al melden maar dat had ik vast te enthousiast gedaan, zoals Chapeau en met HULDE….. dus even tot 10 geteld en ik sluit me bij jou aan Arie. Driewerf hoera voor de politie. Eindelijk actie tegen dat overvalTUIG.