Niieuwe boeteratdieven per 1 januari

• Starsky79

Ja OK klopt dat het voor de veiligheid niet zo erg is als je wat jat……toch vind ik het jammer dat dat niet evenredig met de andere bekeuringen omhoog gaat..

Bij jullie dus ook een daling. Ik heb geen cijfers maar het zal bij ons niet anders zijn.

Weet iemand trouwens of de boetes voor art 8 ook omhoog gaan? Dat heb ik nog niet kunnen vinden namelijk (kan ook aan mijn zoeken liggen)

gr

• Starsky79

Sorry Gerard maar ben een beetje afkortingmoe…. SODA??

I

• - Gerard -

http://www.overlastdonatie.nl/

• enrico1972

Heb je ook nog een BRON vermelding van de site waar jij deze bedragen vandaan hebt gehaald ?

Dacht namelijk dat dit wel altijd verplicht dan wel gewenst was om er bij te plaatsen.

• MofkaP

Bron is kamerstukken.

Wettelijke voorhangprocedure door de minister van jusititie inzake wijziging van de bijlage bij WAHV.

Dat zijn openbare documenten, door iedereen op te zoeken en te bekijken.

• enrico1972

Als ik op jou zin Wettelijke voorhangprocedure door de minister van jusititie inzake wijziging van de bijlage bij WAHV zoek op kamerstukken dan krijg ik 1190 hits die ook weer niet op gronologische volgorde van datum staan.

Dus dat is nogal lastig zoeken om het juiste document boven tafel te krijgen en dan druk ik me nogal zacht uit.

Heel erg jammer dat je niet de directe link hebt geplaatst bij je 1e bericht waaruit je citeert.

• KlaasVaak.

gewoon even wachten tot 1-1-2012