Onvoorstelbaar, wat een ongehoord stelletje mafketels lopen er rond in dit land. De politie had geen file mogen creëeren, want mensen verwachten geen file op zo'n moment, en dat voor een paar liter benzine. Aldus een woordvoerder van de ANWB, zie: http://www.nu.nl/binnenland/2649873/anwb-boos-creeren-file-politie.html Die man heeft geeneens inzage in politiedossiers, dus waar heeft die het over? Vaak zijn het niet alleen benzinedieven, maar met veel meer shit op hun conto. Ook daar kunnen slachtoffers van vallen.
Ik erger me kapot, dat de politie als schuldige aangewezen wordt, alsof de achtervolgende agenten bewust iemand de dood ingejaagd zouden hebben, te krankzinnig voor woorden. Die hufters hebben dat gedaan. En wat nou geen file verwachten? In het verkeer moet je altijd oplettend zijn, en de burgers waren dat ook, anders stonden ze niet stil. Achteraf kun je voor een dubbeltje de wereld rond. Natuurlijk is dit triest voor de nabestaanden, maarook voor de betrokkenen, waaronder de agenten. Ik hoop dat veel verstandige mensen hun lidmaatschap van de ANWB opzeggen.
Want ik vind het te gek voor woorden dat de politie de schuld krijgt, terwijl de werkelijke dader de jatteneur is. Mijn vraag aan de agenten alhier. Worden jullie nou niet zo langzamerhand eens moedeloos en ongemotiveerd door al die laaghartige aanvallen? Ik zou dat helemaal kunnen begrijpen, helemaal als zulke grote organisaties ook al de weg kwijt zijn. Die vent moet naar mijn mening zijn ogen uit zijn kop schamen, bah. Als ze ik weet niet wat op hun geweten bleken te hebben, en ze waren niet gepakt, dan hadden dezelfde azijnpissers ook klaar gestaan met hun kritiek, daar durf ik vergif op in te nemen. Groetjes v Hyperactief A-P.
P.S.: Met die opgeblazen flitspaal was er ook al een aantal lieden die ondanks de ernstig gewonde een feestje vierde, te belachelijk om woorden aan vuil te maken.