Alpe d'Huzes

• Brigade Politie en Beveiliging Schiphol ( Emilio)

Collega's en overige belangstellende van dit prikbord

Wij gaan met een team van de Koninklijke Marechaussee Brigade Politie en Beveiliging van het district Schiphol op donderdag 7 juni 2012 mee doen met de Alpe d'Huzes. Dit is een Sponsorwielerevenement waarbij wij per teamlid op 1 dag 6x de Alp d'Huez gaan beklimmen op de fiets.

Nu zijn wij druk bezig met de voorbereidingen en daar hoort ook het zoeken naar sponsoren bij. Het geld wat aan “ons” gesponsord word gaat rechtstreeks naar het KWF voor onderzoek naar de ziekte kanker, dus wij als team of de organisatie van dit mooie evenement ziet helemaal niets van het geld.

Meer info over dit evenement kunnen jullie vinden op: www.opgevenisgeenoptie.nl en mochten jullie ons team willen sponsoren dan kan dat op:

Wij hopen op jullie steun!!!!!!!!!!

Met collegiale groet

Team Alp d'Huzes Politie en Beveiliging Schiphol

• - Gerard -

Prachtig natuurlijk …. denk ik, maar als jullie toch gaan en het sponsorgeld naar KWF gaat …….. waar gaat deze topic dan over?

• Co Afd 3

Cheffie, veel succes en hopelijk halen jullie veel geld op. Ik zal voortaan voor elke kop senseo een donatie doen, haha

• serine

kom op een beetje meer inventiviteit..

vrienden van mij doen hier ook ieder jaar aan mee,,

die organiseren ieder jaar een benefiet consert..

met plaatselijke artiesten in het plaatselijke zaalje..kaarten kosten 10 of 15 euro..

het plaatselijke tulpenboertje doneerd tulpen die daar bij de uitgang ook weer verkocht worden..

dus geen oproep geef ons geld…nee een leuke actie..het slaat enorm aan..en er word veel geld mee opgehaald..

en op schiphol valt vast wel iets leuks te bedenken..;)

• Emilio

Serine

Uiteraard gaan wij leuke activiteiten ontplooien op de Luchthaven. Dit bericht was alleen maar ter info en mochten er collega's zijn die nog leuke ideeen hebben dan zijn deze uiteraard welkom.

Dus nogmaals het bericht was niet bedoeld in het kader van geef ons geld, wij gaan achterover hangen….!!!!

• - Gerard -

O, er staat in het bericht iets van: willen jullie ons sponsoren…. meen ik te lezen. Maar bij mij komt het over als: wij gaan … en als jullie geld willen geven dan gaat dat rechtstreeks naar …. M.a.w., zo staan ze ook al bij mij voor de deur en dan zeg ik ook NEE. Niet omdat ik onderzoek niet belangrijk zou vinden maar ik ben een beetje klaar met de -veel te- hoge salarissen dat het bestuur van dat soort clubs elkaar toebedeeld en wij -als gulle gevers- ons daar niet mee moeten/mogen bemoeien.

• serine

hij had het inderdaad zo beschreven..klopt hij bedoelde het kennelijk niet zo…dus hij mag in de herkansing..;)

maar alles wat opgehaald word..gaat wel naar Alpe…het is een goed doel

• Mark

Met Gerard eens dat veel geld naar besturen van dit soort clubs gaat. Echter Alpe d'Huzes wordt enkel en alleen maar gerund door vrijwilligers, die hier niets voor krijgen, van schoonmaker tot koersdirecteur. Een ieder draagt zijn eigen kosten. De stichting kent nl. een anti-strijkstokbeleid. Daarnaast krijgt het KWF dit geld niet, maar wordt in afstemming met hen gezocht naar projecten, omdat er wel een gemeenschappelijke deler is; het gevecht tegen kanker. Door deze werkwijze gaat het gesponsorde geld rechtstreeks vanuit portemonnee richting een project. 100 % inzet van je gelden.

• serine

ik weet het vrienden van mij zetten ieder jaar een enorme actie op..en dara schuiven wij dan flink geld heen zodat wij niet hoeven te fietsen..:D;)