Hallo,
Graag enig advies voor het volgende.
Ik wordt regelmatig lastig gevallen door de vriendin van mijn zoon,samen hebben ze een kind van 3mnd oud, ze wonen bij haar ouders in Gouda.
Aangezien die vriendin en ik niet door 1 deur kunnen, ben ik maar zo verstandig geweest mij terug te trekken,met gevolg dat ik mijn kleinkind niet ziet.
Regelmatig wrijft ze mij dat nog even in via whats up ping of via via, nou besteed ik daar geen aandacht aan en negeer haar volkomen.
Tot ze vandaag met bedreigingen kwam naar mij en mijn thuiswonende dochter, tot doods bedreiging aan toe.
Nu vind ik dat ik dat niet kan negeren aangezien die vriendin nou niet uit een model gezin komt.
Het is een meisje met een borderline een vader die ex lid is van Satudarah en volgens haar zijn connecties heeft,als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijn zorg gaat ook uit naar mijn kleindochter.nou wil dat niet zeggen dat zei per defenitie een slechte moeder is maar toch.
Ik vind als je zo kleintje heb je geen bedreigingen op deze manier kan uiten.
Ik maak mij hier zorgen over zowel als naar mij als naar mijn dochter.
Mijn zoon is ook niet het braafste jongetje uit de klas, als hij maar genoeg wordt op gejut gaat hij door het lint.
Hoe nu verder te handelen?
Mvg Marianne