Ik gok op weer een zeemeeuwen-poster. ;-)
oma verteld natuurlijk haar kant van het verhaal…ben benieuwd naar het verhaal van de moeder van het kindje..
19 jaar terug had ik een moeder die nog heel graag kinderen wilde maar ze niet meer kon krijgen.. en dus met alles wat ze gebruiken kon achter haar kleinkind aanging..
tot de raad van kinderbescherming aan toe..moeder had het kind te vondeling bij haar achter gelaten…bijvoorbeeld …als ze de oppas had ..en moeder zou aan baby sheaking doen aldus oma..en moeder zou haar baby knijpen enzv..moeder zou aan de drugs hangen en nooit thuis zijn enzv..oja en moeder zou met criminelen omgaan…(grinnik dat kon al gauw gezien moeder destijds in een HVB werkte)
dus tja..ga er niet altijd vanuit dat oma's altijd een eerlijk en reeel beeld creeeren over de verzorgers van hun klein kinderen..
tijd om oma te zijn kan bij somige dames best hard aan komen..je realiseren dat jou tijd als kersverse moeder voorbij is kan best zeer doen..waardoor ze alles op alles zetten om het kindje af te kunnen pakken..het leven van andere proberen te vernietigen…raar maar waar …het gebeurd..
ik weet niet of in het geval van marianne ook zo is..maar ik vlak niks uit..
mocht marianne echt bedreigt zijn en ze heeft daar bewijzen van moet ze daar wat mee doen..maar waneer moeder geen bewijzen heeft van wat marianne eventueel heeft omgesjouwd..is er in dat geval maar een slachtoffer..en dat is het kindje..want daar gaat dan aan getrokken worden en misschien zelfs eventueel wel bij moeder worden weggehaald al dan niet tijdelijk..(tot jeugdzorg oma door heeft) maar dan is het leed bij zon kind al in de ziel gekerft.
dus ik hoop dat marianne even na denkt wat haar aandeel is…en of ze het kind leed aan wil doen,omwille van haar strijd tegen de moeder..want als oma denkt het kind wel te kunnen zien waneer het uit huis is geplaatst..kan ik oma alvast verzekeren dat als moeder dat niet wil dat dat evengoed niet gebeurd..als jeugdzorg zon kind in de tang heeft..hebben ze liever geen bemoeienis van opa's en oma's..(dus als dat het doel is van marianne..kan ze dat alvast uit haar hoofd zetten ..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?