Apeldoornse agent op homo-ontmoetingsplaats

• Hyperactief A-P

Nou hebben we diverse rechterlijke dwalingen gehad, maar feitelijk is er nog niets geleerd. Het boek dat - Gerard - laatst als tip gaf “Het O.M. in de fout” staat een zaak in die zich afspeelde op een homo-ontmoetingsplaats. In het kort werd er iemand onwel, een agent uit Apeldoorn (waarschijnlijk ook zo'n eentje met een dubbelleven) verleende daarbij reanimatie, wat niet mocht baten. En daarna hebben mensen dit persoon in een bos begraven. Intussen is er wel iemand veroordeeld voor een zwaar misdrijf. Ontlastende zaken waaronder brieven waren daarbij net als bij de Schiedammer Parkmoord weggehouden.

Brieven die dus wijzen naar een belangrijke getuige, een Apeldoornse agent. Ook staat er in het boek dat deze agent nog even ernstig ziek geweest is, en dan heb ik zoiets van zo'n agent moet binnen zo'n korps makkelijk te achterhalen zijn. Dan kom ik dus op mij vraag: Hoe is het mogelijk dat in zulke zaken niet verder onderzocht wordt? Er is wel iemand veroordeeld voor moord, terwijl alles wat er op wees dat het om een natuurlijke dood ging niet verder onderzocht is. Hoe is dat mogelijk? Juist om de gelederen binnen de korpsen schoon te houden, zou je toch mogen verwachten dat de onderste steen naar boven gehaald wordt. Niet dus, hoe kan dat? Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Zo voorspelbaar dit, net als met andere schokkende gebeurtenissen waarbij bijvoorbeeld een agent omkomt. De eerste dooddoener die je vaak krijgt is, van dat het niet gepast is om er in dat stadium over te schrijven, maar dat stadium daarna komt er ook nooit, want dan steekt iedereen weer vrolijk zijn kop in het zand, oftewel men deed een plas en alles bleef zoals het bij het oude was. En hier krijg je in de doofpot cultuur ook geen zinnig antwoord op. Het is tekenend voor de algemene mentaliteit. Zo'n ontmoetingsplaats vind ik al het toppunt van verloedering, zeker als je leest hoeveel “brave” huispappies daar aan hun trekken komen. Maar dat niemand van de agenten prikkers alhier openlijk zijn afschuw uitspreekt over deze collega, maakjt naar mijn mening deel uit van deze algemene verloedering… Echt triest, en geen reclame! Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Ik heb zo'n vermoeden, Hyperactief, dat deze dwaze dwaling van het OM nog aan bod komt in een uitzending van Peter R. de Vries. Volgens mij heb ik hem daar iets over horen vertellen op Tv. Als ik het goed heb was dat het laatste voorbeeld van dwaling in het boek. Maar de aandacht van de media heeft het helaas niet.

Ik vind het trouwens niet aan de prikagenten hier om er een oordeel over te hebben en als ze dat niet hebben, ze dat te verwijten. Ze kunnen niet van alle zaken tot op in detail op de hoogte zijn. En wat kunnen ze doen als het zich niet in hun regio heeft afgespeeld?

• KlaasVaak.

- Ik ken de man niet.

- Ik ken zijn gezinsleven niet.

- Ik ken de casus niet.

- Ik ken het boek niet.

- Ik ken de feiten niet.

- Ik ken de ontmoetingsplek niet.

- Ik ken de mensen die daar komen niet.

- Ik heb er geen rol in gehad.

- Ik geen beslissing in genomen.

- Laat staan iets onder het kleed willen vegen.

Wat verwijt je mij?

Moet ik er hypothetisch over gaan neuzelen met het gevolg dat jij overal een weerwoord op hebt en mij met feiten om mijn oren slaat?

Ga op een of ander OM forum zitten huilen met je casussen uit je fijne boek.

Ga naar Apeldoorn op de ontmoetingsplek je verhaal halen of ga naar het politiebureau aldaar en vraag daar om een mening.

Kennelijk weet/wist je je antwoord al en wilde je mij ergens me om me oren slaan.

Maar ik weet er niets over dus heb ik er geen mening over. Diegene die dat wel hebben zul jij op moeten zoeken.

Het plaatsen van je twee berichten hier heeft net zo veel zin als iemand op straat aanspreken over dit onderwerp

en hopen dat dat dan iemand is die er bij betrokken is.

• - Gerard -

Je bent goed op dreef KlaasVaak…..:)

• KlaasVaak.

Betrek het eens niet op een ander maar op jezelf en zoek de overeenkomsten.

• Hyperactief A-P

Klopt - Gerard -, was de laatste zaak in het boek, en ik ben benieuwd of het aandacht krijgt. Wat betreft dit prikbord, het is toch een discussieplatform, naar mijn mening zou het agenten juist sieren om met een slag om de arm hier een mening over te hebben. Zo'n iemand trekt wel de naam van een korps naar beneden, daar afstand van nemen is het minste wat iemand kan doen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Wat verwijt je mij? Aldus: KlaasVaak.

Aangaande deze zaak niets KlaasVaak, maar een mening over zo iets zou je sieren.

Moet ik er hypothetisch over gaan neuzelen met het gevolg dat jij overal een weerwoord op hebt en mij met feiten om mijn oren slaat? Aldus: KlaasVaak.

Ach gut, ben je niet tegen een weerwoord opgewassen, is het zo triest met je gesteld:S

Ga op een of ander OM forum zitten huilen met je casussen uit je fijne boek. Aldus: KlaasVaak.

Moeilijk he, normaal discusseren, ik probeerde een discussie over zoiets te beginnen, maar dat is voor figuren als jou niet weggelegt, je maakt de politie met zulke opmrkingen alleen maar meer ten schande.

Ga naar Apeldoorn op de ontmoetingsplek je verhaal halen of ga naar het politiebureau aldaar en vraag daar om een mening. Aldus: KlaasVaak.

Ik kom niet op zulke ontmoetingsplaatsen, en een politiebureau is geen discussieforum… Daarnaast bepaal ik zelf waar ik heen ga. Maar laat verder maar, want dit leidt tot niets. Groetjes v Hyperactief A-P.

• KlaasVaak.

Moeilijk he, normaal discusseren, ik probeerde een discussie over zoiets te beginnen, maar dat is voor figuren als jou niet weggelegt, je maakt de politie met zulke opmrkingen alleen maar meer ten schande.

Zowel jij als Gerard discussieren niet normaal.

Als ik daar fel stelling tegen neem, zoals ik de laatste paar keer opzettelijk gedaan heb, ‘hoeft het al niet meer’.

En ik zou niet weten met welke opmerkingen ik de politie ten schande maak, want ook dat detail ontbreekt weer eens in jouw reactie.

Ik heb diverse dingen in de vorige post (waar jij hierbij op reageert) gezegd. Ik kan er dus wederom slechts naar gissen en, wederom, doe ik dat niet.

Wat jij daar ook van vindt of over te sneren hebt.

Het enige wat tot niets leidt is ergens over willen discussieren met iemand die de details niet kent.

Als ik dat wèl zou doen, en daarmee zou doen alsof ik de details wel weet, zou dat de politie slechts te schande maken.

Stel dan een hele duidelijke casus op in je openingspost, zodat iedereen die jouw boek niet gelezen heeft en de details eveneens niet kent voldoende info heeft om er over te discussieren.

Maar jullie houden beide keer op keer info achter de hand om die halverwege de discussie als troef in te brengen.

Daar pas ik voor. En jullie duidelijk niet, het lijkt wel haast gebruikelijk om als de discussie een kant op gaat de jullie niet willen de troef te spelen.

Eveneens pas ik ervoor om voor zaken waar het OM verantwoordelijk voor is (waar ik eveneens de details, beweegredenen en richtlijnen niet van ken) stelling over te nemen of verantwoording over af te leggen.

Vandaar: ga naar een OM forum en vraag daar om de discussie. En bij gebrek daaraan: wat heeft het voor zin om de discussie met mensen te voeren die er inhoudelijk niet van op de hoogte zijn?

Maar als zo'n discussie jouw vragen bevredigd zegt dat alles over jou en niets over mij. Ik doe er slechts niet aan mee. Ook al maak ik daarmee de politie ten schande :S

• Hyperactief A-P

Zowel jij als Gerard discussieren niet normaal. Aldus: KlaasVaak.

In de echte wereld op verschillende fronten waarin ik actief ben of geweest ben waaronder agenten totaal nooit geen klachten over gehad KlaasVaak, dat komt altijd van mensen op een forum of die je in het dagelijkse leven nauwelijks kennen, de haantjes zoals jou uitgezonderd.:D Overigens gebruik je troeven bij kaartspelletjes. En dat ik bij het OM zou moeten wezen is ook weer zo'n dooddoener van het bekende afschuifsysteem. Veel wat aangeleverd wordt bij het OM komt uit jullie handen, net als dat er geen ontlastende dingen meegenomen worden. Hier laat ik het voorlopig bij. Groetjes v Hyperactief A-P.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.