klemrijden collega

• freekvos

Onlangs is er bij een collega van mij een poging gedaan om hem klem te rijden, men deed dit met twee voertuigen. Collega belde de politie via ons speciale noodnummer maar de centralist meende dat hij een grapje maakte? Hierdoor duurde het erg lang alvorens hij ondersteuning kreeg en de beide voertuigen waren reeds vertrokken.

Beide voertuigen zijn bij de politie bekend en men weet ook dat onze surveillanten hinder ondervinden van deze mensen, ook wordt 1 van de bestuurders regelmatig aangetroffen in de nabijheid van bedrijven en is reeds al eens aangehouden op verdenking van diefstal, ik ben nu wel eens benieuwd in hoeverre de politie eindelijk eens tot actie overgaat.

• Nog steeds Dennis

Volgens mij moet je jouw vraag bij het betreffende politiekorps neer leggen.

Op een internetprikbord valt er door niemand een zinnig woord over te zeggen.

• KlaasVaak.

Of neem contact op met Gerard en begin hier met inlezen. ;)

Verder: vechten jullie je concurrentiestrijd achter de tafel van de bedrijfsleiding uit en niet op straat.

Meld het bij je leidinggevenden en laat hen actie ondernemen.

• mwb

Is er al aangifte gedaan?

Wat verwacht je van de politie in dit geval?

• Reja

'k Heb het idee dat dit een andere casus is.

Last van criminelen, daar kunnen beveiligers ook wel eens nare ervaringen mee hebben. Ik heb dat vroeger meegemaakt met een bepaalde bevolkingsgroep die na een incidentje een tijd lang intimiderend bezig geweest zijn.

• KlaasVaak.

Dan kom ik toch even terug op mijn bezwaar dat beveiligers vaak niet in staat zijn chronologisch en duidelijk over een incident te relateren:

FreekVos schreef:

Onlangs is er bij een collega van mij een poging gedaan om hem klem te rijden, men deed dit met twee voertuigen.

Collega belde de politie via ons speciale noodnummer maar de centralist meende dat hij een grapje maakte?

Hierdoor duurde het erg lang alvorens hij ondersteuning kreeg en de beide voertuigen waren reeds vertrokken.

Beide voertuigen zijn bij de politie bekend en men weet ook dat onze surveillanten hinder ondervinden van deze mensen,

ook wordt 1 van de bestuurders regelmatig aangetroffen in de nabijheid van bedrijven en is reeds al eens aangehouden op verdenking van diefstal,

ik ben nu wel eens benieuwd in hoeverre de politie eindelijk eens tot actie overgaat.

Onlangs is er bij een collega van mij een poging gedaan om hem klem te rijden, men deed dit met twee voertuigen.

Redelijk duidelijk, alleen wie waren het, wat leek hun bedoeling (ook al is dit gissen maar je mag gerust schreven hoe het op je overkwam)

Collega belde de politie via ons speciale noodnummer maar de centralist meende dat hij een grapje maakte?

Welke centrale? Van de politie of van zijn eigen organisatie. Helemaal omdat je van 'via ons speciale noodnummer' zou kunnen denken dat het om zijn eigen organisatie gaat.

Hierdoor duurde het erg lang alvorens hij ondersteuning kreeg en de beide voertuigen waren reeds vertrokken.

Ondersteuning? Van wie dan, van de Politie? En als je denkt aan de politiecentrale(meldkamer) praat je dan over ‘ondersteuning’.

Beide voertuigen zijn bij de politie bekend en men weet ook dat onze surveillanten hinder ondervinden van deze mensen,

Dan wordt toch weer over de politie gesproken. Maar uit niets wordt duidelijker wie ‘deze mensen’ zijn.

En hinder? Ik ondervind zo vaak hinder van taxi's in mijn werk om maar eens iets en een categorie te noemen.

ook wordt 1 van de bestuurders regelmatig aangetroffen in de nabijheid van bedrijven en is reeds al eens aangehouden op verdenking van diefstal,

Hoe komt de schrijver aan deze info's.

En is hij daarom een verdachte, ook al is de situatie misschien verdacht. Ik kan er niet zo veel mee.

ik ben nu wel eens benieuwd in hoeverre de politie eindelijk eens tot actie overgaat.

Rare wordt keuze: ‘in hoeverre’ Wordt er bedoelt wanneer? Of hoe ver ingrijpen gaat?

Als het klemrijden mij ging vervelen dan remde ik op een keer maar niet meer. Dan wist ik gelijk met wie ik te maken had.

Dan was het niet meer ‘intimideren’ maar verlaten plaats ongeval (artikel 7 WVW) en klemrijden met een aanrijding tot gevolg (artikel 5 WVW).

Een bericht dat bij mij eerst een heleboel vragen opriep en ik aannam dat vanwege het speciale noodnummer en het klemrijden om dezelfde soort casus ging als bij Gerard.

Ben benieuwd of we nog iets horen van FreekVos want ik voel al weer een zeemeeuw-topic aankomen (veel blabla je prikbord onderschijten om er daarna nooit meer iets van te horen) ;-)

• freekvos

we hebben een noodnummer bij de politie en het was hun centralist die meende dat het om een geintje ging, ik wil niet de politie ‘'afzeiken’' maar wel graag jullie mening hierover, we ondervinden al langere tijd hinder en overlast van deze figuren. Ze zijn inderdaad intimiderend bezig, ik moet ook wel collega's erop wijzen dat men zelf geen actie moet ondernemen tegen deze figuren omdat we immers niet weten wat men in een voertuig verbergd. Dit bericht heb ik gepost omdat ik het betreurenswaardig vind dat er niet een snellere respons op geweest is. Kan zijn dat men druk was op dat moment maar toch.

• freekvos

hallo, het waren burger voertuigen, met concurenten gaan wij anders om en laten we over het algemeen gewoon met rust.

• mwb

Je wil graag onze mening erover.

Mijn mening is dat ik snap dat er geen wagen wordt gestuurd, als men van mening is dat het om een geintje gaat.

Ik ga er vanuit dat er direct een auto wordt gestuurd als dit verhaal serieus wordt genomen.

Ook snap ik dat je als melder over de zeik bent als er niet wordt gereageerd op een serieus verhaal.

• KlaasVaak.

hallo, dat moet je dan duidelijk vermelden om gissen (en verkeerd gissen) uit te sluiten