Discussie C-1000?

• Hyperactief A-P

Ik was er een paar dagen niet, maar zie die C-1000 discussie niet meer staan terwijl ik wel reacties mails ervan binnengekregen heb, is dat een bug op het prikbord, of waar is die discussie gebleven? Groetjes v Hyperactief A-P.

• Arie

Niet door mij verwijderd. Wellicht door Bram. Heb de vraag bij'm uitgezet.

Mod Arie

• KlaasVaak.

Dat zou dan de 2e zijn Arie.

• Arie

Hij is in elk geval ook niet door Bram verwijderd. Enige andere mogelijkheid is dat het topic is ‘weggestemd’ door bezoekers.

Mod Arie

• Hyperactief A-P

Oké bedankt voor je antwoord Arie, maar als die door bezoekers weggestemt is, dan kun je dat als moderator zien. Je heb dan namelijk de optie terugplaatsen of verwijderen. Maar het ka.n ook een bug zijn. Ik heb het op ons prikbord weleens gehad, dat een hele tijd een discussie zoek was, en er ineens weer stond. Maar goed maakt niets uit hoor, er zijn ergere dingen. Ik was alleen benieuwd waar die gebleven was, omdat ik er een paar dagen niet was. Van mij mag je dit uiteindelijk ook verwijderen als dit onderwerp uitgediscusseerd is. Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Voor ….. :D:D

Dit zijn nou echt van die vragen die je gewoon via een mail aan de beheerder kunt stellen,

• KlaasVaak.

wegstemmen allemaal dan maar?

dan gaat het topic kennelijk naar de eeuwige jachtvelden en niemand, ja niemand, die het ooit meer terugziet of terug kan halen :D

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Voor ….. :D:D

>

> Dit zijn nou echt van die vragen die je gewoon via

> een mail aan de beheerder kunt stellen,

Had ook gekunt - Gerard -, maar ik heb voor deze weg gekozen, omdat ik het zelf al een keer als bug meegemaakt had, en het dan wel handig is als anderen het dan ook weten. Want voor zo ver ik weet, liep deze discussie niet verkeerd of zo als die discussie van vorige week. Die was/ is overigens ook niet verwijderd, maar gewoon op slot gezet, en daar is op mijn verzoek aan de moderator later nog één reactie van mij ingeplaatst, omdat ik toen ook een paar dagen weg was i.v.m. familieomstandigheden en dus niet kon reageren. Waarschijnlijk is dit dus een bug geweest, en kan die opeens soms tijden later weer tevoorschijn komen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Van mij mag die eruiteindelijk af KlaasVaak, maar het is best handig als de andere prikkers ook weten dat heel soms ook een bug een discussie als sneeuw voor de zon kan oplossen.B) Groetjes v Hyperactief A-P.