Nieuwjaar

• mwb

Ik wens iedereen een gezond en veilig 2012.

• Arie

Daar sluit ik mij van harte bij aan! :)

• KlaasVaak.

Van deze regio hetzelfde gewenst. :)-D

• Henk Jager

Ik hoop dat de politie zich in 2012 wat serieuser met misdaadbestrijding gaat bezig houden en wat minder met het uitschrijven van bonnetjes.

• KlaasVaak.

Verkeerscriminelen krijgen van mij gewoon dezelfde aandacht.

Ook de normale verkeersovertreders trouwens.

Speciaal de zeikers die verwijzen naar “misdraad bestrijden” en “boeven vangen”.

Zij vinden hun eigen gedag niet belangrijk maar menen altijd dat ànderen hard aangepakt moeten worden en menen wel mij op mijn ‘plichten’ te moeten wijzen .

En over verhuftering van de maatschappij hebben ze allemaal de mond vol maar ove rje eigen gedrag in het verkeer mag je niet aangesproken worden?

Ik zie niet in waarom ik rekening moet houden met het lompe gedrag van een verkeersdeelnemer.

Als je geen bekeuringen wilt dien je je (actief) met het verkeer bezig te houden.

-kijk op verkeersborden (weet welke regels er van toepassing zijn)

-kijk op je snelheidsmeter (hoe hard rij je eigenlijk)

-niet handheld bellen tijdens het rijden

-niet kletsen als dat ten koste van je aandacht voor het verkeer gaat (dus ook -borden en -regels)

-rem af bij benaderen van een voetgangersoversteekplaats (zebrapad) en haal geen andere auto's in (dus ook niet er voorbij rijden)

-kijk naar parkeermeters (geldt er betaald parkeren/abonnementparkeren)

-kijk of er een gele onderbroken/doorgetrokken streep ligt (ook actief kijken als er sneeuw ligt; eigen verantwoording)

-kijk of er blauwe strepen liggen van zone-regels

Je steelt niet zomaar iets in een winkel, en het voorkomen van verkeersovertredingen vereist ook enige inspanning.

• Hyperactief A-P

Alles wat goed is toegewenst, alles wat slecht is achterlatende. Dat 2012 weer het begin van het menselijke mogen worden, inplaats van cijfermatig “denkwerk”. Maar op de allerbovenste plaats een goede gezondheid toegewenst, daarmee is meer als de helft al gewonnen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• ¥ Lotje ¥

De beste wensen allemaal

http://www.animatiesfunplaatjes.nl/MapN/nieuwjaar/nieuwjaarbw21.gif

• - Gerard -

Dat wens ik een ieder ook. En, dat de nationale politie een aanwinst mag worden en dat we discussies gaan voeren over de onderwerpen en niet over de personen zelf die hier hun mening posten.