oogafwijkingen????

• Hyperactief A-P

DePeter Schreef:

——————————————————-

> Als jij in je werk ook zo doet zoals je nu tegen

> Hyper doet dan kom jij jezelf nog wel eens tegen

> vriend.

> Want wat jij doet slaat werkelijk nergens op,

> reageer inhoudelijk of reageer niet!

>

> Gewoon zielig.

Twee zielen, één gedachte DePeter, maar ik kan er om lachen, hij zet alleen zichzelf te kakken. De politie bestaat gelukkig ook nog uit integere mensen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• serine

was ook maar een.. GEINTJUH..;)

• Lans

Zolang jij nog kan functioneren als jouw bril vd kop valt/geslagen wordt en jij niet hulpeloos bent is het geen probleem. De afwijking die jij hebt qua ogen moet echt geen probleem zijn. Waarschijnlijk zie je aardig goed zonder maar worden details 's avonds wat minder (autorijden, kenteken lezen etc).

Voor speciale eenheden, zoals het AT, zal je geen bril mogen dragen echter wel lenzen.

Ik ken genoeg collega's die een stuk meer verziend zijn en prima functioneren. En ook ken ik een AT-er met lenzen.

Bekijk het praktisch en logisch. Stel jij raakt in een vechtpartij jouw bril kwijt, ga je dan op de knieen de grond af tasten op zoek naar jouw bril omdat je anders geen steek ziet, dan heb je een probleem voor de sollicitatie.

Succes!

Gr Lans

• Hyperactief A-P

En ook ken ik een AT-er met lenzen.

Bekijk het praktisch en logisch. Stel jij raakt in een vechtpartij jouw bril kwijt, ga je dan op de knieen de grond af tasten op zoek naar jouw bril omdat je anders geen steek ziet, dan heb je een probleem voor de sollicitatie. Aldus: Lans.

Ik weet niet of jij in staat bent om de “wapens” neer te leggen Lans, maar anders in het algemeen, als iemand flink op zijn ogen getimmerd wordt, dan geloof ik absoluut niet dat je zicht bespaard blijft door een lens. Ik wil hiermee niet jou lezing in twijfel trekken, maar aangeven dat zo'n maatregel feitelijk niets betekend. Op het op een idee brengen na dan, want een bril kun je natuurlijk van iemands gezicht aftrekken omdat het zichtbaar is en een lens niet. Maar met echt uithalen heb ik liever niets in mijn ogen, daar een lens ongetwijfeld ook schade aan zal brengen. Groetjes v Hyperactief A-P.