Bedankt voor jullie eerlijke kijk op de situatie, ik houd jullie op de hoogte over de afloop!
leonie
Lijkt wel mijn schooltijd/jeugd: ‘hij begon’, en dan mocht de meester/ouder het proberen goed te krijgen. Maar goed, belediging blijkt een strafbaar feit. Of u nu wel of niet scheef geparkeerd heeft, of dat volgens de persoon die aangifte heeft gedaan van het strafbare feit belediging, niet mag, u parkeert maar zoals u dat wilt…. daar gaat de overheid over (toezichthouder/handhaver) en niet de eerste de beste gewone burger.
Ik ben geen politieagent en ik wacht ook de antwoorden af maar hoewel ‘aangifte doen’ serieus genomen dient te worden vind ik persoonlijk de aanleiding infantiel.
En dan dat laster (ook een strafbaar feit), tsja …. wie hebben allemaal weet van deze laster? Zal wel geen groot publiek kennen.
PS: dat wordt samen een bak koffie drinken en handje geven ….en elkaar beloven niet meer doen.
Als je wil dat scheldpartijen eindigen, dan bereik je dat niet door zelf ook te gaan schelden.
Als je echt wil dat een situatie weer normaal wordt, kun je dat laten zien door zelf normaal te doen, niet door te gaan schelden. Ga je schelden, dan wil je geen oplossing maar oorlog.
U wil dus oorlog, succes ermee.
Iemand beledigen waar anderen bij zijn kan leiden tot een veroordeling want dan zijn er getuigen.
Ze vroeg enkel een advies lijkt mij MWB, en ik weet niet of je kunt stellen dat ze oorlog wil.
Je mag niet beledigen maar om tot een succesvolle veroordeling te komen moet de aangever haar verklaring door 2 getuigen die precies verklaren als aangever beweerd over het strafbare feit.
Voorts blijft de vraag dat aangetoont moet worden dat er sprake is van opzet.
Belediging is moelijk te bewijzen, en ik denk dat het om wel wat beters te doen heeft.
Gezien het voorval zou ik zeggen een sepootje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?