hier kan ik echt pissig om worden he
Gepost door: janny1 ()
Datum: 27 januari 2012 23:56
voor een paar maanden terug kwamen van mijn zus,ik met mijn dochtertje op de scooter,mijn zoon op de fiets achter ons,we reden echt vlak achter elkaar,mijn zoon had een zwarte /witte sjaal over zijn mond en neus,ik sta bij het stoplicht,hij mijn zoon kwam erna achter mij eraan en stond achter mij te wachten,politie staat aan de zijkant,en gaf een teken dat we moesten stoppen aan de zijkant van het fietspad,de politie reed zelfs met zijn auto het fietspad op,ik dacht dat ze mij wilde stoppen,maar het ging om mijn zoon
gelukkig was ik erbij en kreeg hij na alles opgevraagd te hebben een waarschuwing,over dat hij zijn gezicht niet met een zakdoek mocht camoufleren,en gelijk hebben ze hoor
maar ben echt pissig
'Politie zal weinig tegen boerka optreden'
Laatste update: 27 januari 2012 23:20 info .HILVERSUM - De politie zal weinig optreden tegen dragers van boerka's. Dat verwacht Frank Giltay, voorzitter van de Centrale Ondernemingsraad (COR) van de Nederlandse politie.
Giltay zei dat vrijdagavond in het televisieprogramma Nieuwsuur. Volgens hem zien politiemensen de noodzaak van het verbod niet in. ‘'Hoezo komt de veiligheid in gevaar? Wij zien geen probleem als het gaat om gezichtsbedekkende kleding.’'
Jan-Willem van de Pol van de Nederlandse Politiebond zei in Nieuwsuur dat het boerkaverbod staat voor ‘'symboolpolitiek’'. Hij zei dat de eerste collega met gewetensbezwaren zich al heeft gemeld. ‘'Wij zullen hem met kracht bijstaan’', aldus Van de Pol.
.De politie heeft al eerder te kennen gegeven er weinig voor te voelen het boerkaverbod strikt te handhaven
waarom wel mijn zoon staande houden omdat hij gewoon met zijn vrienden mee wil doen,ik heb hem het nu ook verboden dit zo te dragen,maar dit begrijp ik niet
mijn buuf stapt iedere morgen met haar boerka in de auto
mijn zoon is echt bang voor de politie nu,het was geen verkeerde bedoeling van hem
en dan lees ik dit ,dan word ik echt ff……….