Veel meningen eigen belang?

• - Gerard -

En zo zijn er ook deskundigen die beweren dat wanneer je 130 km p/u rijdt, de auto optimaal rijdt m.b.t. brandstofgebruik. In veel landen mag je namelijk 130 en daar worden de motoren op gebouwd.

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> En zo zijn er ook deskundigen die beweren dat

> wanneer je 130 km p/u rijdt, de auto optimaal

> rijdt m.b.t. brandstofgebruik. In veel landen mag

> je namelijk 130 en daar worden de motoren op

> gebouwd.

Oké dat wist ik niet - Gerard -, maar theoretisch gezien verbruik je bij 130 meer brandstof dan bij 120, en zou ik dus mij voor kunnen stellen dat de doorslag de eventuele meeropbrengst is. Politici geven niet zomaar wat weg.;) Groetjes v Hyperactief A-P.

• Reja

Doet mij denken aan de diefstallen van bronzen beelden in de afgelopen tijd. Plots waren er een aantal politici die heel hard in de media riepen dat de politie beter op moest letten en meer aandacht voor dit culturele erfgoed moest hebben. Nu zijn er in de loop der jaren prima oplossingen ter beveiliging van bronzen beelden bedacht, maar ik kan mij zo voorstellen dat toen Simon Carmiggelt en zijn vrouw op hun bankje werden geplaatst deze voorzieningen nog niet voorhanden waren. Maar dat kan de eigenaar van zo'n beeld ook later nog regelen, want het lijkt mij wat ver gaan om de politie daar verantwoordelijk voor te stellen. Een agent met min 8 naast Simon en zijn vrouw te laten plaatsnemen is ook niet alles.

Gelukkig heeft de politie deze beelden teruggevonden en wat verdachten aangehouden. Weliswaar waren de beelden reeds in puzzelstukken gezaagd, maar toch prima werk van de politie! Helaas bleef het in het Haagse erg stil ………..

• KlaasVaak.

paniekvoetba van de overheid

de oude vrachtwagen (politie) moet steeds meer vervoeren (meer taken)

maar de overheid weigert te investeren

ook moet de vrachtwagen steeds sneller kunnen rijden (snellere response)

ook moet de vrachtwagen concurreren (inspelen op nieuwe criminaliteit)

• KlaasVaak.

Voorlopig zie ik nog geen boerka wet aangenomen worden: http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/11459235/___Keuze_boerka_is_aan_vrouw___.html

• - Gerard -

Ik wel. En gelijk de geldkraan voor dat adviesclubje dichtdraaien. Ik denk dat ik maar een geloof start welke niet gelooft in belasting betalen, ben ik gelijk van dat SUBJECTIEVE gezeik van het kabinet af dat ik wel belasting moet betalen.