Mensen,
Dit gaat mijn laatste bericht op deze pagina zijn. Aldus: mwb 11/03/2012 07:52.
Ach dat heb ik ook wel eens geschreven mwb, maar na een tijdje weggebleven te zijn, kun je jezelf weer bedenken, de soep wordt niet zo heet gegeten als dat die opgedient wordt. Tegenstellingen in meningen houden de grijze massa vlijmscherp. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen, geschreven tekst komt anders over en leidt eerder een eigen leven dan gesproken tekst. De oplossing daarvoor is niet jezelf terug trekken, maar juist communiceren. Daar de meeste misverstanden bestaan door communicatiegebrek.
Deel uitmakend van het onderwerp van gesprek, heb ik jaren geprobeerd met mijn kennis antwoord te geven op vragen van Jan en alleman.
In het begin waren er veel meer zoals ik, maar er zijn er nu nog maar een handjevol over. Aldus: mwb 11/03/2012 07:52
Dat eerste doet iedereen vanuit zijn of haar perspectief, je zou dat ook kunnen waarderen. Je valt de verkeerden aan, mensen die juist niet met de politie communiceren maar ze op allerlei fora's zonder argumenten zwart maken, dat is pas slecht. En ja, er zijn diverse goede mensen weg, ik heb nog mails liggen waarin ikzelf gevraagd ben, waarom ik hier nog bleef, dus ook daarmee is het niet alleen kommer en kwel, er zijn er wel degelijk die dat kunnen waarderen.
Helaas zijn er een paar lieden (in internetjargon trollen genoemd) die er een genoegen in scheppen om elk onderwerp te vertroebelen met hun frustraties.
Dit heeft er toe geleid dat er bijna geen normale vragen meer worden gesteld.
Ik vind het jammer dat deze gefrustreerde mensen deze pagina hebben kunnen verknallen. Aldus: mwb 11/03/2012 07:52
Allereerst voel ik me niet aangesproken, en ben zeker niet gefrustreerd. Mijn ervaring is, dat dit soort aanvallen meestal van toepassing is op degeen die ze uit. Of zoals een agent in de praktijk zo mooi verwoorde, van hoe harder er tegen je aan geschopt wordt, des te meer je beet heb.
Het ligt niet in mijn macht om ze te weren, dus stop ik er zelf maar mee, en ga mijn energie stoppen in zaken en mensen die wél bereid zijn een normaal gesprek te voeren. Aldus: mwb 11/03/2012 07:52
Ik vind het persoonlijk erg zwak mwb, maar je bent natuurlijk vrij om te stoppen. Maar ik vind het uitermate laf en onprofessioneel dat je de vele mensen die hier al veel eerder weggingen (en waarvan ik er van genoeg weet dat ze mijn bijdragen wel konden waarderen), linkt aan mensen die niet in jou straatje passen. Maar ondanks de meningsverschillen hoop ik toch dat het je als persoon goed gaat. Groetjes v Hyperactief A-P.