Passion

• remia

Axel,

Dat is helemaal niet naief. Ik weet dat er enkele verhuurbedrijven in Nederland heel veel geld betalen aan vergunningen om politiekleding te mogen verhuren voor bijvoorbeeld reclame, toneel, tv en film. Eigenlijk is het actief meewerken aan dit soort producties verkapte broodroof. Al vind ikzelf wel dat er een verschil zit in commerciele producties en publieke omroep.

Ik had het in mijn eerdere commentaren trouwens niet over de begeleiding van de stoet of afzetting, wat uiteraard gewoon een politietaak is.

@LM, juist de inzet van bijvoorbeeld Klaas Wilting, vind ik weer dubieus en jij stelt dat de andere agenten acteurs zijn, maar weet je dat zeker of is dat een aanname?

• - Gerard -

Mijn zoon had voor een voorstelling op school een politieuniform nodig. Kon hij zo meekrijgen van de lokale politie. Na de voorstelling graag weer retour. Volgens mij leg je op alle slakken zout …… Nou was ik er niet bij maar ik denk dat aan het publiek ter plaatse wel duidelijk is gemaakt wie de acteurs in politieuniform zijn, en wie niet. Ik vond het trouwens moeilijker te zien of Danny de Munk nou de echte Jezus is of niet…… dus.

• axel

Burgemeester Aboutaleb was er bij aanwezig en was zo enthousiast dat hij aanbood om het volgend jaar weer in Rotterdam te laten houden. Zouden ze het best kunnen sponsoren want het was een geweldige reclame voor de stad. (tu)

• LM

remia Schreef:

> @LM, juist de inzet van bijvoorbeeld Klaas

> Wilting, vind ik weer dubieus en jij stelt dat de

> andere agenten acteurs zijn, maar weet je dat

> zeker of is dat een aanname?

Waarom is zijn optreden dubieus?

Ik weet dat niet zeker, o.g.v. ervaring weet ik dat de politie nooit meewerkt aan producties in een acterende rol. Vorig jaar heb ik het ook gezien en ook toen zag ik BN-ers verkleed als agent. Wel begeleidt de politie uiteraard een evenement waar vergunning voor is verleend. Dit staat trouwens niet in vergelijking met de vele uren die politie steekt in voetbal, waar ik persoonlijk helemaal geen liefhebber van ben maar als belastingbetaler wel trouw aan mee betaal.

• remia

Nog zoiets raars: reclame voor een stad…

Hoe halen ze het in hun hoofd om hieraan gemeenschaps geld op te maken vanuit de gemeente. Zelfde als reclame voor de publieke omroep. Pure geldverspilling!

• - Gerard -

Ach ja ….. de bedoeling van reclame maken is dat het inkomsten genereert. Maar ja, als je dat al niet snapt dan houdt het al snel op.