Alles leek veilig.
Ik had een naam en achternaam, een ING rekening.
Ik heb iets gekocht op marktplaats, ik heb het geld overgemaakt van ing naar ing.Ik zag dus direct de naam staan waarop deze rekening stond.Het enige verschil was dat de naam in de mail anders was als de naam die op het ING rekening stond/staat….dat heb ik helaas gemist, erg stom.
Ik heb de persoon wederom tig keer ( uiterst netjes doch dringend ) gemaild waar mijn pakketje blijft , na 8 keer mailen en 3 weken verder de 9e mail, met de melding dat ik aangifte ga doen schrijft deze eindelijk terug :
“”ik heb hier niks mee van doen, ik weet hiet niets vanaf, als mijn naam in het PV voorkomt neem ik passende maatregelen“”.
Wat is de vervolgstap, ik heb niet meer gereageerd, maar ik heb dus wel een ING rekeningnummer en de naam die daar bij hoor waar het geld heen is gegaan.
Aan de ene kant denk ik laat maar gaan want de andere kant heeft mijn adres ook, aan de andere kant denk ik weer van tja als iedereen dit laat zitten dan wordt het nooit wat…ik weet niet meer wat ik moet doen, het gaat om “”slechts“” enkele tientjes maar toch….het zit me niet lekker.Ik weet dat MP een beerput is maar toch…..