Agent met lange adem..

• Hyperactief A-P

Ik kwam dit filmpje tegen, en als ik dit zo zie, dan denk ik van je heb ook agenten die echt wel een lange adem hebben. Naar mijn mening had deze mafketel zijn “recht” al tig keer verspeeld. Gelukkig werd de agent niet in zijn oog getroffen, wel jammer dat die zijn pink brak door deze stumperd. Trouwens eerst een grote bek, en vervolgens piepen, maar respect voor deze agent, hij had hem immers al veel eerder in kunnen rekenen. Wat ik me afvraag, is of dit soort gasten later op het bureau hun eigen domheid ook inzien? Want dat vervolg zie je jammer genoeg niet meer. Groetjes v Hyperactief A-P.

http://www.youtube.com/watch?v=xwqZog8nM3c&feature=related

• ¥ Lotje ¥

zoals hij al een grote bek had en iedere keer terug kwam en de agent een klap gaf…… Heb ik het vermoeden dat die lompe idioten kwast ( sorry) het hem niks kan schelen . is hij los doet hij het weer is gewoon een aso ………. . Zo komt het bij mij over.

• - Gerard -

Maakt het wat uit of dit soort randdebielen hun fout inzien? Zal een flinke boete worden, en daarmee is de kous af.

• Hyperactief A-P

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> zoals hij al een grote bek had en iedere keer

> terug kwam en de agent een klap gaf…… Heb ik

> het vermoeden dat die lompe idioten kwast ( sorry)

> het hem niks kan schelen . is hij los doet hij

> het weer is gewoon een aso ………. . Zo komt

> het bij mij over.

Ja ik begrijp dat mijn vraag eigenlijk een open deur intrappen is ¥ Lotje ¥, daar elk individu natuurlijk weer anders is, en de één wel onder invloed, en de ander weer niet. Maar zoals ik al schreef is het jammer dat je geen vervolg van zoiets ziet, in de zin van wat gebeurde er daarnaa, wat heeft het hem gekost c.q. opgeleverd e.d. In deze was er ook naar mijn mening al eerder een grond voor aanhouding geweest. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Maakt het wat uit of dit soort randdebielen hun

> fout inzien? Zal een flinke boete worden, en

> daarmee is de kous af.

Voor hunzelf wel - Gerard -, je kan niet je hele leven iemands luier blijven verschonen.;) Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Weet je Hyperactief? Ik heb ooit eens een vraag gesteld wat het verschil is tussen de politie en de politiedienst van de Koninklijke Marechaussee. En toen schreef iemand van de KMar, hij en meerdere van zijn collega's uiteraard, draaien wel eens gezamelijke diensten met de ‘burger’politie. Bij de politie is het vooral gericht op de-escalatie terwijl de KMar, bij wijze van spreken, een linie vormt en begint met ‘vegen’, en dan zien ze wel waar ze uitkomen. Dus, dat je de agent veel te vaak ziet waarschuwen en niet direct aanpakt …. dat is de politie anno 2012.

• Hyperactief A-P

Dus, dat je de agent veel te vaak ziet waarschuwen en niet direct aanpakt …. dat is de politie anno 2012. Aldus: - Gerard - 16/05/2012 22:30.

Zo zwart/ wit zie ik dat niet - Gerard -, ik kan genoeg praktijk situaties waar ook de politie niet met zich laat sollen, en meteen doorpakken. Oftewel het is maar net wie je treft, en in wat voor situatie. Groetjes v Hyperactief A-P.