Woensdagmorgen reed ik op een rotonde hier in mijn woonplaats wanneer er plotseling een oud vrouwtje zonder te kijken de rotonde op rijd. Nu kan ik 2 dingen doen nml doorrijden of stoppen door keihard op de rem te gaan, ik kies voor het tweede en rem zo hard als ik kan om zodoende een aanrijding te voorkomen.
Ik zag dat het akelig dicht langs elkaar zou gaan zoniet tegen elkaar, maar wonder boven wonder ik voelde niks dus dacht dat ging net goed. Vervolgens rijd ik naar mijn bestemming niet meer aan het voorval denkend.
Nu ga ik zojuist mijn auto wassen en wat blijkt? Over de rechterhoek van mijn voorbumper loop een kras +/- 15cm lang en +/- 5 cm hoog, die zat er woensdag echt nog niet want dan zou ik het weten. En met poetsen krijg ik die echt niet weg.
Ik heb geen getuigen wel het kenteken, kleur, merk en model auto van dat oude vrouwtje, zou ik nu alsnog aangifte kunnen doen en maak ik dan een kans van slagen? Of is dit “Jammer dan” ?
Op haar auto moeten nml duidelijke sporen zitten die voldoen aan de schade aan mijn bumper, dat kan niet anders.
grtzzz en een prettig en vooral rustig weekend toegwenst.