Tot ziens

• wim76

Er zijn er meer geweest voor mij al, maar ik ga denk ik op andere politie forums verder.

Ik ben het ook niet altijd eens geweest met verschillende personen.

Ik probeer toch vaak iets duidelijk te maken v.w.b. het politievak.

Maar als ik zie hoe er nu wordt gepost door Boris/Sfred die alles geloven zolang het maar geen politiemensen zijn.

Die alle woorden tegen het licht houden en ook op een manier reageren alsof we slechts aan het chatten zijn.

Zo kan je geen normale discussue voeren. Kijk eens hoe langdradig onderwerpen worden waarin nauwelijks wat uitgelegd wordt. En wat er uitgelegd wordt, wordt niet eens aangenomen maar wederom weerlegt.

Gegroet allemaal.

• - Gerard -

Nou zeg wim76, je moet wel eens tegen een stootje kunnen hoor. 99,9% van de bevolking weet gewoon veel te weing over het politievak. Kun je ze ook niet kwalijk nemen want de politie maakt nog geen half procent van de bevolking uit en velen hebben helemaal nooit met de politie te maken. Ik heb zelf het idee dat in het chattijdperk - tis nou eenmaal anders dan een paar jaar geleden - je ook iemand kunt overtuigen van jouw gelijk en hun ongelijk, alleen gaat dat dus op een andere manier dan voorheen.

Ik vind het wel een leuke discussie en heb het idee dat Boris en Sfred vanzelf een keer het licht gaan zien. Je moet ze wel een kans geven het De Telegraaf niveau te ontstijgen…..:D

Ik zou het jammer vinden als je vertrekt, en dat had ik bij de anderen die vrij recent vertrokken zijn, een stuk minder.

Of neem een voorbeeld aan Lans. Hij reageert alleen op wat hij interessant vindt.

• Sfred+

Het zal een mooie wereld worden als niets meer wordt weerlegt…..

Ik geloof niet alles dat maakt u er van.Ik zeg steeds ALS het zo is. Vraag meer aan Gerard….

• ¥ Lotje ¥

Hoi hoi

je ga toch niet lopen zeker kom op man . . Ik zie graag je prikkies en andere ook . En Boris kan ik langer dan vandaag ;) gewoon met een korreltje zout nemen .

De wereld kan keihard zijn , blijf met beide benen op de grond . komt vast goed dan . dus blijf

Groetjes Lotje

• Boris

Klopt helemaal.

• Adpattaya

Stap je nou op Wim, jammer zeg want ik had nog wel een antwoord van je verwacht in dat topic over aktie ;)

http://www.politie.startpagina.nl/prikbord/15435185/15529220/re-aktie#msg-15529220

• Boris

Maar als ik zie hoe er nu wordt gepost door Boris/Sfred die alles geloven zolang het maar geen politiemensen zijn.

Hoe kom je bij dat idee?

• Sfred+

Mensen vergeten ook wel eens dat het niet erg is om een organisatie die in Principe veel macht heeft, een spiegel voor houden en krijgt te hoe de burger denkt op straat…

• Hyperactief A-P

Of neem een voorbeeld aan Lans. Hij reageert alleen op wat hij interessant vindt. Aldus: - Gerard - 30/05/2012 12:00.

Ik denk eerder op wat niet te confronterend is, dat is mijn mening - Gerard -, en zit een beetje ingebakken in de huidige maatschappij. Iedereen heeft een mening en niet te vergeten eigen ervaringen, maar het beestje bij het naampje noemen door de vinger op de zere plek te leggen daar steken velen hun kop voor in het zand. Als mensen een bepaald beeld van de politie hebben, dan zal daar wel een oorzaak aan ten grondslag liggen. Die kun je naar mijn mening alleen met geldige argumenten bestrijden, de communicatie staken of daarvoor wegvluchten, bevestigd het toch al niet hoge beeld wat sommige mensen van de politie hebben. Ik vind het van zwakte getuigen. En als mensen echt erop uit zijn om te zieken of te frustreren, dan zien anderen dat ook wel, en is niet reageren een beter doel dan weggaan. Pas als het echt kwetsend of beledigend is, dan heb je de moderator nog. Maar over het algemeen lossen vaak de felste discussie's en/ of tegenstellingen zich vanzelf op. Het lijkt wel of iedereen jaknikkers moeten zijn met de neus dezelfde kant op. Dat is mijn mening. Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Tsja, mee eens Hyperactief. (tu)