Seks in de bosjes

• Onbekend

Is dit zo wie zo niet verboden in Nederland?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12304548/__Seksend_stel_alarmeert_politie__.html

Seks hebben in de natuur? Lijkt me toch dat de politie dit soort mensen moeten bekeuren tenslotte hebben ze voor overlast gezorgd.

• axel

Je moet eens weten wat er langs de snelwegen gebeurt bij de parkeerplaatsen. Ik denk niet dat de politie hier prioriteit aan geeft terwijl de ene na de andere woning- en winkeloverval plaatsvindt. B)

• Onbekend

Weet wel wat er allemaal gebeurd in de bosjes hoor. Maar als ze er toch eenmaal zijn en men heeft kennelijk toch last van het gekreun waarom dan geen bon uitschrijven?

Dat het geen prioriteit heeft snap ik maar in dit geval was men er toch.

• axel

Als het Rotterdamse parkeerwachten/BOA's geweest zouden zijn hadden ze waarschijnlijk al blauwe vingers van het “schrijven” want dat is het enige wat ze kunnen daar. Als je er 1 ziet staan ze te schrijven of te loeren en de rest wat ze zouden moeten doen is allemaal flauwe kul. :D

• swat

Het hebben van sex in het openbaar is op zich niet strafbaar. Als derden daar aanstoot aan nemen en daar aangifte van willen doen, dan kan het strafbaar zijn als schennis van de eerbaarheid (artikel 239 Wetboek van Strafrecht).

• Hyperactief A-P

swat Schreef:

——————————————————-

> Het hebben van sex in het openbaar is op zich niet

> strafbaar. Als derden daar aanstoot aan nemen en

> daar aangifte van willen doen, dan kan het

> strafbaar zijn als schennis van de eerbaarheid

> (artikel 239 Wetboek van Strafrecht).

Beste swat, ik denk dat je nu toch wel kort door de bocht gaat over in het openbaar als algemeen, artikel 239 luidt:

Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis van de eerbaarheid:

1op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;

2op een andere dan onder 1° bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar;

3op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.

Oftewel, in de Kalverstraat in Amsterdam een wippie maken of gaan shoke poken, zal zeker tot aanhouding en een proces verbaal leiden, ook al zijn er geen mensen die daar aanstoot aan nemen, punt 1 van artikel 239 is daar duidelijk over. In de bosjes zou ook iemand van punt 2 kunnen komen, al is het maar om de blaas te legen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Adpattaya

Oftewel, in de Kalverstraat in Amsterdam een wippie maken of gaan shoke poken, zal zeker tot aanhouding en een proces verbaal leiden, ook al zijn er geen mensen die daar aanstoot aan nemen, punt 1 van artikel 239 is daar duidelijk over. In de bosjes zou ook iemand van punt 2 kunnen komen, al is het maar om de blaas te legen. Groetjes v Hyperactief A-P.

Dat dacht ik nou ook, maar omdat ik geen expert ben liet ik me er niet over uit :). Maar met een beetje logisch nadenken kom je dus een eind, want inderdaad zal zal het niet gewaardeeerd worden als je gaat staan te ketsen op straat.

shoke poken(?) Wat bedoel je daarmee, mustruberen soms? Tja dat is sowieso verboden, de ‘boete’ daarop is is dat je er doof of blind door zult worden >:D<

• Hyperactief A-P

Yep met shoke poken bdoelde ik masturberen Adpattaya, en ja van teveel werd je doof heb ik inderdaad ook vaak gehoord.:D Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Wat zeg je? Ik versta je niet ….:D

Persoonlijk denk ik dat de politie onderscheid maakt tussen seks in de bosjes, waarbij de ‘geliefden’ er van uit gaan, geen schending van eerbaarheid te plegen (geen opzet). Hooguit de extra spanning betrapt te worden. swat geeft ook aan dat het strafbaar KAN zijn, en in je blote reet door de Kalverstraat rennen. M.a.w., wat beoogd de overtreder?

• Hyperactief A-P

Wat zeg je? Ik versta je niet ….:D Aldus: - Gerard-.

Wat ????????????? :D:D:D

En wat je vraag betreft, ook in je blote reet door de Kalverstraat rennen mag niet, alhoewel er met reclamestunts van vrouwen vaak een oogje dichtgeknepen wordt. Dat laatste snap ik niet, ik zou ze juist wagenwijd open houden.;) Het zal allemaal wel om de kick te doen zijn. In Zandvoort aan Zee sneed ik een keer een bocht in een fietspad af, en liep met mijn gezin destijds opeens tussen bezig zijnde homo's, dat vond ik minder, zeker ook omdat het pal aan het fietspad liep, heel veel mensen sneden dat stukje af. Ondanks het openbare karakter werd daar ook niet ingegrepen, terwijl ik dat niet normaal vond op die plek op klaarlichte dag. Dat zulke gasten af en toe klappen krijgen, vragen ze zelf om met zulk gedrag, dat is mijn mening. Groetjes v Hyperactief A-P.