Arie/ Bram of Kees ?

• Hyperactief A-P

Ik doe het even zo, omdat sommige mailforums niet meer schijnen te werken. Weet één van jullie iets over wat er met deze pagina's gaat gebeuren als er op het nieuwe systeem ingelogt gaat worden? Ik vraag dat, omdat deze pagina's nog op het oude systeem draaien, en de statistieken 26 juli voor het laatst werkte. Bij de allereerste versie is het hele archief verloren gegaan, gaat dat met deze tweede versie ook gebeuren? Groetjes v Hyperactief A-P.

• Arie

Eerlijk gezegd zou ik jou dat niet kunnen vertellen. Misschien dat Bram dat weet? Dat is trouwens de nieuwe beheerder; Kees is alweer een jaar of wat niet meer aan politie PB verbonden. :)

Mod Arie

• Hyperactief A-P

Oké Arie, ik wacht het af of Bram meer weet. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Bram

Hoi!

Ik moet je het antwoord schuldig blijven, Hyper.

Ik moet nog starten met het omzetten van de pagina naar het nieuwe systeem, nog geen tijd gehad.

Ik hoop uiteraard dat er niets verloren gaat en alles naar behoren blijft werken.

Gr, Bram

• Hyperactief A-P

Hoi Bram, toch bedankt voor je antwoord. Ik heb inmiddels wel nieuws aangaande de statistieken. Startpagina wilde voor de one state tellers niet meer betalen, daarop heeft one stat de stekker uit de tellers getrokken. Of er nieuwe tellers komen, en de vraag over het archief, wordt nu aan Startpagina voorgelegt. Als ik iets eerder weet, dan laat ik het in deze post weten, ook wij hebben nog niets overgezet en ik hoop het met je mee. Groetjes v Hyperactief A_P.

• Hyperactief A-P

Bram en Arie, we hebben inmiddels antwoord dat de prikborden in zijn huidige vorm blijven bestaan, oftewel het archief loopt geen gevaar. De nieuwe linken verzamelpagina (die Bram ook nog moet bouwen) daar komt een Google Analyticus teller op. Op de oude platforms komt geen teller meer, maar of daar de prikborden ook onder vallen, of dat die straks na de bouw ook een Google teller krijgen maakte dit antwoord nog niet helemaal duidelijk. Dus het resterende antwoord wordt vervolgd. Groetjes v Hyperactief A-P.

• ¥ Lotje ¥

de statistieken 26 juli voor het laatst werkte.

Is nu helemaal weg :S

• Hyperactief A-P

Ja klopt ¥ Lotje ¥, ik ontdekte het net ook, heb nog geen antwoord terug of er op het prikbord een andere komt. Groetjes v Hyperactief A-P.